دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 30 تفریق در جمع

دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 30 تفریق در جمع

0 2.2k
دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 30 تفریق در جمع

همکار عزیز پایه دوم در اینجا بهترین فایل طرح درس ریاضی با موضوع درس 30 تفریق در جمع را با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.این فایل طرح درس ریاضی تفریق در جمع در تعداد صفحات 5 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس تفریق در جمع را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس ریاضی دوم تفریق در جمع انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس ریاضی دوم درس 30 تفریق در جمع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

هدف کلی: آشنایی دانش آموزان با نحوه تفریق چند رقمی از چند رقمی با انتقال

اهداف جزئی : انتظار میرود شاگردان بعد از تدریس این درس بدانند که:

1-برای کم کردن اعداد چند رقمی از چند رقمی ابتدا باید یکی ها را از یکی ها کم کنند. اگر نتوانستند یکی ها را از یکی ها کم کنند در آن صورت از مرتبه ده تایی ها یک بسته باز نموده و آن را به یکی تبدیل نموده و در مرتبه یکی ها قرار میدهیم وعمل تفریق را انجام میدهیم . (دسته های ده تایی باقی مانده قبلی را مشخص میکنیم آن بسته باز شده را به یکی ها اضافه میکنیم). اهداف رفتاری: انتظار میرود شاگردان بعد از پایان این درس بتوانند:

1-برای کم کردن اعداد چند رقمی از چند رقمی یکی ها را از یکی ها کم کنند اگر نتوانستند از ده تایی ها یک بسته باز نمایند و آن را به یکی تبدیل نمایند و سپس عمل تفریق را انجام دهند


8,000 تومان