دانلود طرح درس ریاضی ششم ابتدایی درس 11 تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی

دانلود طرح درس ریاضی ششم ابتدایی درس 11 تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی

0 2.8k
دانلود طرح درس ریاضی ششم ابتدایی درس 11 تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی دانلود فایل طرح درس ریاضی با موضوع درس 11 تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل طرح درس ریاضی تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی در تعداد صفحات 6 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس ریاضی ششم تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس ریاضی ششم درس 11 تقسیم اعداد اعشاری بر عدد طبیعی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

به فرض معلم می خواهد تقسیم را تدریس نماید . ابتدا باید مشخص کند که با کدام مفهوم باید تدریس نماید . چون خارج قسمت این تقسیم بیش از یک رقم می باشد . پس برای تدریس آن باید مفهوم دوم تقسیم استفاده نمود .

در این مفهوم ، مقسوم علیه به معنای تعداد دسته می باشد و ما تقسیم را انجام می دهیم تا اعضاء هر دسته را پیدا نماییم . بنابراین تعداد 3 ده تایی و 6 یکی نی همراه با سه لیوان در اختیار گروه قرار می دهیم و فعالیت های زیر را انجام می دهیم .

معلم : بچه ها ، این جلسه می خواهیم باز هم درباره تقسیم های اعداد چند رقمی بر یک رقمی بحث کنیم که با تقسیمهایی که قبال یاد گرفته اید فرق دارد . به همین منظور از شما می خواهم که هر دو نفر یک گروه تشکیل دهید .

شاگردان : گروه های دو نفری تشکیل می دهند .

معلم : از هر گروه یک نفر بیاید و لیوان ها و نی های هر گروه را تحویل بگیرد .

شاگردان : از هر گروه یک نفر می آید و 3 لیوان 3 صدتایی ، 3 بسته ده تایی و 6 یکی تحویل می گیرد .

معلم : بچه ها بشمارید چند لیوان ، چند صد تایی ، چند ده تایی و چند یکی دارید ؟

شاگردان : 3 لیوان ، 3 صد تایی و 3 ده تایی و 6 یکی


8,000 تومان