دانلود طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس 12 دوستی/مشاوره

دانلود طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس 12 دوستی/مشاوره

0 2k
دانلود طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس 12 دوستی/مشاوره

همکار عزیز پایه ششم ابتدایی در اینجا بهترین فایل طرح درس فارسی با موضوع درس 12 دوستی/مشاوره را با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.این فایل طرح درس فارسی دوستی/مشاوره در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل دوستی/مشاوره را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس فارسی ششم دوستی/مشاوره انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس فارسی ششم درس 12 دوستی/مشاوره

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

روش تدریس اعضای گروه :

در روش تدریس اعضای گروه لازم است، به این نکته ها توجه کنیم: الف: متنی که تدریس می شود، قابل تقسیم به بخش های مستقل باشد و بخش های آن از نظر نظر حجم و دشواری تقریبا با یکدیگر برابر باشند. ب: به تعداد بخش های مستقل هر درس، تعداد اعضای گروه را مشخص می کند.

پ: هر یک از شرکت کنندگان بخش های متفاوتی از متن یک درس را مطالعه می کنند و همان بخش مورد مطالعه را به دیگر اعضای گروه آموزش می دهند.

گام های این روش به شرح زیر پیموده می شود:

. گام اوّل : دانش آموزان را گروه بندی می کنیم. قوانین کارگروهی مانند یادداشت برداری، بحث و گفتگوی آهسته و زمان بندی هر مرحله را تعیین می کنیم. هر یک از بخش های درس را جهت مطالعه فردی به فراگیران می سپاریم.


8,000 تومان