دانلود طرح درس علوم پایه هشتم فصل 7 الفبای زیست فناوری

دانلود طرح درس علوم پایه هشتم فصل 7 الفبای زیست فناوری

0 2.5k
دانلود طرح درس علوم پایه هشتم فصل 7 الفبای زیست فناوری

همکار عزیز پایه هشتم با دانلود فایل طرح درس علوم با موضوع فصل 7 الفبای زیست فناوری با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.این فایل طرح درس علوم فصل 7 الفبای زیست فناوری در تعداد صفحات 5 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس فصل 7 الفبای زیست فناوری را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس علوم پایه هشتم فصل 7 الفبای زیست فناوری انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس علوم پایه هشتم فصل 7 الفبای زیست فناوری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

* اهداف جزیی:

ü     برخی از ویژگی خود و همکلاسی هایش را بیان کنید و مثال هایی از تفاوت هایی که مخصوص به هر فرد است را نام ببرد. (ویژگی های ظاهری)

ü     صفات ارثی را با ذکر مثال هایی تعریف و تفسیر نماید.(دانشی –  نگرشی)

ü     عامل انتقال دهنده ی صفات ارثی را با توجه به جایگاه آن در سلول را بیان کند.

ü     یک سلول را رسم کرده و ضمن نمایش هسته ی آن DNA و ژن را نشان دهد. (دانش، مهارت، نگرش)

ü     درباره ی DNA اطلاعاتی را با توجه به منابع معرفی شده از سوی معلم جمع آوری و به کلاس ارائه دهد. (دانش، مهارت، نگرش) (ارتباط آن با خدا و خود، خلق -  خلقت)

ü     با کسب روحیه ی پژوهشگری بتواند در ارتباط با بیماری های مرتبط با نقص ژنتیکی علاقه مندان اطلاعات کسب نماید و آن را به طور دلخواه در قالب روزنامه دیواری، خبرنامه، CD و ... به همکلاسی ها و همه ی دانش آموزان ارائه دهد. (دانش، مهارت، نگرش) (ارتباط با خدا، خود، خلق – خلقت)



8,000 تومان