دانلود طرح درس اجتماعی پایه هشتم درس قاره استرالیا و اقیانوسیه

دانلود طرح درس اجتماعی پایه هشتم درس قاره استرالیا و اقیانوسیه

0 2k
دانلود طرح درس اجتماعی پایه هشتم درس قاره استرالیا و اقیانوسیه

همکار عزیز پایه هشتم اگر میخواهید بهترین فایل طرح درس اجتماعی با موضوع درس قاره استرالیا و اقیانوسیه را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید با ما همراه باشید.این فایل طرح درس قاره استرالیا و اقیانوسیه در تعداد صفحات 3 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس قاره استرالیا و اقیانوسیه را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی پایه هشتم درس قاره استرالیا و اقیانوسیه انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی پایه هشتم درس قاره استرالیا و اقیانوسیه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

از چند دانش آموزان می خواهیم  نتایج تحقیق خود را براي همکلاسی هایشان بیان کنند  .

سپس از آنها می خواهیم روي نقشه استرالیا را پیدا کنند. سـپس مـی پرسـیم اسـترالیا بـین کـدام اقیانوس ها قرار گرفته؟ ( آرام و هند)  موقعیت استرالیا نسبت به قاره آسیا چگونـه اسـت؟ (جنـوب شرقی آسیا) و در کدام نیمکره ها قرار دارد  .

به نظر شما چرا به قاره اقیانوسیه این نام را داده اند؟ ( چون تعداد زیـادي جزایـر بطـور پراکنـده در آب هاي اقیانوس آرام وجود دارد).

روي تصاویر بزرگ ترین صخره مرجانی دنیا در شمال شرقی استرالیا را نشان داده و همچنین دیگـر ویژگی هاي طبیعی استرالیا را با تصاویر و نقشه نشان می دهیم. (حیواناتی مثل کانگورو بـه عنـوان نماد کشور استرالیا)  .


8,000 تومان