دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم؟

0 2k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،

دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما همکار عزیز پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم؟ با مشخصات 33 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله برنامه تعذیه مناسب دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مجاز ،خشکبار و میوه علاقه مند کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصيف  وضعيت موجود

بارها و بارها متوجه این مشکلات شده ام : اجازه گرفتن های پی در پی (زنگ اول) دانش آموزان – حواس پرتی آنان – دل دردها و حالت تهوع بچه ها – ترافیک و شلوغی فروشگاه در زنگ تفریح – تاخیر دانش آموزان در زنگ دوم و .. در این کلاس با ثبت مشاهداتم از حدود ۱۰ موردی که برای بیرون رفتن اجازه گرفتند ۶ نفر برای خرید از فروشگاه از کلاس خارج شدند که ۳ نفر آنان صبحانه نخورده بودند . ۲مورد از دل درد ها نیز به علت خوردن مواد غذایی بی ارزش بود.

مشکل را  با مدیر معاون و همکاران مطرح کردم نظرات آنان را هم جویا شدم آنها نیز از این موضوع گلایه داشتند وابراز داشتند نخوردن تغذیه مناسب مشاهده شده و به گونه های مختلف سبب شده که دانش آموزان  بخشی از وقت آموزشیشان را صرف این موضوع بکنند.

با نتیجه گیری از مشورت با مدیر معاونین و همکاران متوجه شدم که این مشکل همه ی کلاسهاست.

از آنجایی که سوء تغذیه باعث کاهش یادگیری دانش‌آموز می‌شود و کودکانی که تعذیه مناسب ندارند به دلیل کاهش دریافت مواد غذایی و کاهش انرژی بدن، زودتر خسته می‌شوند و یادگیری و قوه خلاقیت آنها در کلاس درس، کاهش می‌یابد. بر آن شدم تا این مشکل را حل کنم.

در همین راستا با خود دانش آموزان نیز مشورت کردم و سوالاتی از آنان پرسیدم :

1-      چرا عده ی زیادی از دانش آموزان از خوردن تغذیه مناسب امتناع می کنند؟

2-       چرا برخی از دانش آموزان با وجود آگاهی از تاثیر تغذیه مناسب بر یادگیری باز هم بدون تغذیه مناسب به مدرسه می آیند؟

3-      چرا اکثر دانش آموزان به جای یک ساندویچ سالم   زنگ تفریح سراغ خوراکیهای بی ارزش می روند و آنها را جایگزین این وعده ی مهم می کنند؟

پاسخ های دانش آموزان با اینکه اغلب آنها واقعیت داشت اما دلایلی منطقی برای نخوردن صبحانه نبود...


8,000 تومان