دانلود اقدام پژوهی مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم؟

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده

بهترین فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم؟ با قیمت بسیار مناسب را از سایت ما دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم؟ با مشخصات 31 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم  با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم با مطرح کردن نقش پر رنگ والدین در فرایند آموزش و تشکیل کارگروه خانواده و مدرسه در ارتقا فرایند آموزشی دانش آموزان موثر باشم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مسئله

عدم آگاهی اولیاء از حقوق خود در قبال مدرسه ، ترس از درخواست کمک مالی مدرسه ، آگاه نبودن از نقش و تأثیر مشارکت در پیشرفت امور مدرسه و از همه مهمتر کم توجّهی مسؤلان مدارس و ادارات آموزش و پرورش نسبت به عقاید و نظرات اولیاء از جمله علل عدم مشارکت آن ها محسوب می شود .

لازم است سیاست ها و برنامه های تربیتی و آموزشی کشور با نگاهی واقع بینانه به آسیب های مختلفی که هم اینک خانواده ها در سطح کشور درگیر آن هستند اعمّ از مباحث اقتصادی،  اجتماعی ، فرهنگی و ... در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت اولیاء در امور مدرسه جهت گیری نماید تا پدران و مادران با علاقه و رغبت بیشتر در امور مدرسه فرزند شان شرکت نمایند و باور کنند به همان میزان که در جهت آرامش و آسایش فرزندان خود در خانه تلاش می کنند باید به همان اندازه با حسّاسیّت بیشتر در پی رشد و بالندگی مدرسة آنان باشند . مدارس نیز به جای گزارش عملکرد پیشرفت تحصیلی به اولیاء درجلسات حضوری ، زمینة مشارکت آنان را در تصمیم گیری ها فراهم نمایند .

توانایی مدیران مدارس و روش ها و شیوه های آنان بیشترین تأثیر در جلب اولیای دانش آموزان دارند . شناسایی خلّاقیّت ها و ابتکارات مدیران ، لازمة پیشرفت در این زمینه است، البتّه در کنار آن باید راهکارهایی اندیشیده شود تا ادارات آموزش و پرورش در این رابطه دست مدیران را باز گذاشته و آن ها را محدود به قانون و مقرّرات خشک و بخشنامة ی ادار ی ننمایند ، زیرا روابط بخشنامه ای تاکنون بین مدیران و اولیاء پاسخگوی نیاز جامعه نبوده است .به هر حال مشارکت واقعی ، لازمة پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است ولی واقعیّت هایی در نظام آموزشی ما وجود دارد که قابل تأمّل است .

از یک سو تحصیلات در مدارس دولتی بنا به قانون باید رایگان باشد و از سوی دیگر آموزش وپرورش هزینه اداره ی مدارس در قالب سرانه آموزشی را به مدارس پرداخت نمی کند و این در حالی است که به هنگام ثبت نام در رسانه ملّی به مردم توصیه می شود که هیچ هزینه ای پرداخت نکنند و به مدیران نیز بخشنامه می شود که هزینه ای دریافت نکنند،امّا آیا مدرسه بدون هیچ هزینه ای می تواند به حیات آموزشی و پرورشی خود ادامه دهد . آیا مدارس مصرف آب و برق و کاغذ و تعمیرات ساختمان و دستگاه های موجود ندارند .


8,000 تومان