دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟

دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟ را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان ضعیفم را با تشویق به درس خواندن علاقه مند نمایم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصیف وضع موجود

اینجانب ........... آموزگار پایه پنجم   هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی و عدم تمرکز تعدادی از دانش آموزان در کلاس بود.

آنها در حین تدریس گاهی سرشان را روی میز می گذاشتند یا به من نگاه می کردند اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کندد و تمرکز ندارند.گاهی هم خودشان را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابشان می کردند .یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسشان در کلاس نیست برای جلب توجه آنها از دو سه نفرشان  سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کردند . گفتند : ببخشید حواسم نبود.

ضمن اینکه آنها  در فعالیتهای علمی و  درسی علاقمند و فعال هستند اما نمره هایی پایانی که کسب می کردند پائین بود .لذا با توجه به تعهد و مسئولیت معلمی و نیز برگزاری کلاس اقدام پژوهی،ویژگی های خوب اخلاقی آنها  و توجه آنها به من ،  انگیزه ای در من ایجاد کرد که یکی از اولویتهای من حل مشکل آنها  باشد.تا تغییراتی در رفتار از لحاظ بهبود یادگیری به عمل آورم.

گردآوری اطلاعات(شواهد1)

سطح نمرات توصیفی دانش آموزان در پرسشهای شفاهی درس نشان دهنده ضعف آنها در این دروس بود.بعد از اینکه نصف کتاب تمام شد وامتحان کتبی از دانش آموزان گرفته شد باز هم تعدادی از آنها نمره کمی گرفتند یکی از برنامه های های مدیریت و معاونین مدرسه  این است که قبل از امتحانات ترم اول از معلمین خواسته می شود اسامی دانش آموزان ضعیف در کلاس درسشان را مشخص کرده و بنویسند و این اسامی را در اختیار آنها بگذارند تا با دعوت از والدین آنها به مدرسه مشکلات درسی یا اخلاقی دانش آموزان را با آنها در میان گذاشته تا بتوانند با همفکری آنها برای حل مشکل آنها اقدام شود تا برای امتحانات مشکل نداشته باشند.

اولیای این تعداد دانش آموز بی نظم به مدرسه آمدند . از مدیریت و معاونین خواستم که من به دنبال مشکل آنها باشم. بنابراین من با مادرانشان صحبت کرده و از شرایط خانوادگی و مشکل آنها پرسیدم. آنها  در جواب گفتند:ما در خانواده مشکلی نداریم. شرایط اقتصادی خوبی داریم.خانواده هایمان مذهبی است.و امکانات خوبی را برایشان فراهم کرده ایم،اتاق جداگانه دارند و تکالیف و درسهایشان را در اتاقشان انجام می دهند.اما آنها هم نمی دانستند دلیل این بی توجهی و عدم تمرکز دانش آموزانشان از چیست؟...


8,000 تومان