دانلود اقدام پژوهی علاقمند کردن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم؟

0 1.7k
دانلود اقدام پژوهی علاقمند کردن دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی دوم دبیرستان را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

بیان مساله :

در اوایل سال تحصیلی یاد شده ؛ همواره رفتار دانش آموزان در زنگ زبان انگلیسی ، توجه مرا به خود جلب می کرد. بدان معنا که در این زنگ ، کم تحرک تر و بی توجه به نظر می رسیدند . با توجه به رفتار آنها دریافتم که در جلساتی که گرامر ( دستور زبان) تدریس و تمرین می شد ، فراگیران با توجه بیشتری به درس گوش می کردند . اما زمانی که به  آنها واژه ها و متن (READING) تدریس می شد ، آنها با بی حوصلگی به درس گوش می د ادند و دقت و توجه کافی را نداشتند.

طبق ارزشیابی های مستمر در کلاس ، اقدام پژوه دریافت که دانش آموزان نکات گرامری را خیلی بهتر و راحت تر یاد می گرفتند و سوالات مربوط به گرامر ( دستور زبان )  را بهتر از قسمت لغات و درک مفاهیم پاسخ می دادند . اقدام پژوه در مقاله ای به موضوعی برخورد که نوشته بود: اکثر کسانی که در دوران مدرسه از زبان انگلیسی استفاده ای نمی برند به علت نا آگاهی از اهمیت آن است. همین افراد وقتی وارد دانشگاه می شوند و می بینند که زبان علم دنیا و اینترنت و رسانه ها انگلیسی است ، بیشتر انگیزه برای یادگیری زبان دارند . برخی به دنبال آموختن آن می روند ، برخی دیگر به همین شکل، فارغ التحصیل می شوند . بسیاری از دانشجویان حتی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری درس را تمام می کنند، بدون آنکه توانایی ترجمه ی حتی یک متن انگلیسی ساده را داشته باشند چه برسد به متون تخصصی . و همان ها می شوند استاد دانشگاه .

بنابراین اقدام پژوه علاقه مند شد تا این وضع را تغییر داده و زمینه ای فراهم آورد تا دانش آموزان بهتر و راحت تر واژگان و مفاهیم را درک کنند . پژوهنده فکر کرد تا با بهبود بخشیدن به توانایی درک مفاهیم در آینده ، این دانش آموزان هم موثر می باشد ، چون همان طور که ذکر شد ، واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیس در دانشگاه ها و .... نیز برای آنها سودمند می باشد...


8,000 تومان