دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟

0 2.6k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟

جهت دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟ با قیمت بسیار مناسب با ما همراه باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟ با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف جمله نویسی یاسین را برطرف کنم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

نوشتن نخستين  نشانة با سوادي است و اهميت صحيح نوشتن كلمات به اندازه اي است كه مردم عموماً غلط نوشتن كلمات را بارزترين نشانة بي سوادي مي دانند ، اهميت نوشتن و نياز به صحيح نوشتن در ايجاد ارتباط با ديگران بر كسي پوشيده نيست . چرا كه آدمي اجتماعي است و نمي تواند از ارتباط با افراد اجتماع صرف نظر كند و به ناچار جنبه هايي از شخصيتش در نوشته هايش مانند ، نامه هاي دوستانه و رسمي و تجاري و درخواست ها و مكاتبات ، جلوه مي كند و از آنجا كه بيشتر مشاغلي كه افراد تحصيل كرده در اجتماع دارند به صحيح و دقيق نوشتن نياز دارد . به همين جهت از ابتداي آموزش رسمي خواندن و نوشتن ، به كودكانمان مي آموزيم كه چگونه بنويسند و اقداماتي در اين باره انجام مي دهيم تا بتوانند آموخته هاي خويش را در هر موقعيتي به كار بندند . جامعه نيز از دانش آموزاني كه در مدارس درس مي خوانند انتظار دارند كلمات زبان رسمي خود را صحيح بنويسند و اين انتظار به حق است و به جاست كه وزارت آموز ش و پرورش از راه هاي مختلف براي رسيدن به اين مقصود و برآوردن اين انتظار اقدام كند .

اولين بخشي از آموزش كه به اين مسئله مي پردازد جمله نويسي است. اما متأسفانه مشاهده مي شود كاستي ها و ضعف هايي در آموزش اين درس وجود دارد و بسياري از دانش آموزان در نوشتن كلمات آموخته شده در متن هايي به جز متن درسي مشكل دارند و انتظارات ما را براي كاربرد صحيح كلمات و رعايت قواعد نوشتن آنها در هر موقعيت و متني برآورده نمي كنند ....


8,000 تومان