دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی

دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی

0 3.1k
دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی

همکار عزیز دانلود فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی را با قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد میکنیم.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی در تعداد صفحات 20 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی انتخاب کردید.

نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی اجرای بهینه کردن طرح ارزشیابی توصیفی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

مقدمه کوتاه:

نقش آموزش و پرورش  با پیشرفت روز افزون  علوم و تکنولوژی دگرگون  شده است  به طوریکه امروزه وظیفه اصلی نظام آموزشی کشف و پرورش استعدادها و تواناییهای هنرجویان برای شرکت در فعالیتهای سازنده اجتماعی است بر این اساس ارزشیابی نیز یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش و بخش جدایی ناپذیر آن خواهد بود . چرا که  ارزشیابی  تنها به امتحان پایانی  یک  پایه  یا دوره تحصیلی محدود نمی شود  بلکه به عنوان وسیلهای برای هدایت مستمر  یادگیری  هنرجویان  و مقاصد گوناگون   همراه با فرآیند آموزش وپرورش  در جهت  تحقق  هدفهای آن به کار می رود .

لذا ارزشیابی برای یادگیری ، همگام با یادگیری و در خدمت یادگیری به عنوان یکی از مهمترین وظایف هنرآموزان است زیرا  تعیین میزان موفقیت آنان در برنامه ریزی و پیش بینی فرصتهای مناسب و هدایت فرایندهای یاددهی – یادگیری از یک سو و حصول اطمینان از دستیابی  هنرجویان  به اهداف پیش بینی شده ازسوی دیگر با انجام این وظیفه ی هنرآموز تحقق می پذیرد.

ارزشیابی ازنظر (گی- 1991 ) : یک فرایند نظام یافته ( سیستماتیک برای جمع آوری ، تحلیل و تفسیر اطلاعات است تا تعیین شود که آیا هدفهای مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی. ارزشيابي فرايندي مستمر و كاملا عملي است كه از 4 مرحله اصلي جمع آوري شواهد،تغيير شواهد،و استفاده از نتايج تشكيل شده است  و اين 4 مرحله به صورتي پويا با يكديگر در ارتباط هستند.


8,000 تومان