دانلود مقاله امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان

دانلود مقاله امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان

0 2.8k
دانلود مقاله امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان

همکار گرامی اگر میخواهید بهترین مقاله در‌مورد امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان را دانلود کنید ما به شما این مقاله را در تعداد صفحات 10 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب پیشنهاد میکنیم.
جهت مطالعه و دانلود مقاله در مورد امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:امانت داری و گسترش آن در بین دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

امانت به معنای حفظ حقوق مالی و غیرمالی دیگرران، از اصرول اخلاقری اسرت . ایرن فضیلت به منش و حالتی گفته می شود که انسان را بر می انگیزانرد ترا بره حفرظ حقروق دیگران اقدام کرده و از زیان و آسیب رسانی به آن باز دارد . شخص امین کسی است کره این توان و ظرفیت را یافته تا از درون به مهار نفس خود اقدام کررده و در حفرظ حقروق مادی و معنوی دیگران بکوشد و در نبود آنان از حقشران دفراع نمایرد .برای بیان این فضلیت و منش اخلاقی، در قرآن کریم، واژه امانت آمده است. این واژه، ضد واژه خیانرت است که نوعی تجاوز و تعدی به حقوق دیگران در آن به خوبی نمایان اسرت . واژه امانرت که از امن گرفته شده به معنای آرامش و سکون و از میان بردن هراس و ترس در دیگری است....


8,000 تومان