دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران

دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران

0 1.6k
دانلود مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران

بهترین مقاله با عنوان بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران در تعداد صفحات 77 صفحه در فرمت word و قابل ویرایش با قیمت بسیار مناسب را فقط از سایت ما دانلود کنید.
جهت مطالعه و دانلود این مقاله در مورد بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران ادامه مطالب را بخوانید تا با اطمینان جدیدترین و بهترین مقاله بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران را از سایت ما دانلود کنید.

نام مقاله:بررسی راههای بهبود كيفيت مديريت دبيرستانهای شهر از ديدگاه مديران و دبيران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:77 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از مقاله:

مديريت آموزشي و اهميت آن:

رشد توسعه كشورهاي پيشرفته صنعتي بخصوص بعد از انقلاب صنعتي صاحب نظران علوم اجتماعي و اقتصادي را بر آن داشت تا عواملي را كه موجب چنين پيشرفتي گرديده است مورد بررسي قرار دهند و اهميت آنها را در اين باره معلوم دارند تا بوسيله آنها بتوانند علل عقب‏ماندگي كشورهاي جهان سوم را مشخص بسازند.

صرف‏نظر از عواملي كه اين محققان و صاحب‏نظران برمي‏شمارند و اختلاف نظرهاي موجود, در اين نكته اتفاق‏ نظر وجود دارد كه مهمترين سرمايه هر كشوري, نيروهاي متخصص و مديران لايق و كارآمد آن مي‏باشند اين نيروها كه هاربينسون‏وا. مايرز آنها را نيروي استراتژيك مي‏نامند عبارتند از:

مديران و روساي سازمانهاي مختلف اداري, مديران آموزش و پرورش , مديران كارگاهها و كارخانه‏ها, رهبران سياسي, استادان دانشگاهها, اقتصاددانان, معلمين با صلاحيت و ... (ابراهيم‏زاده , 1365, ص 7)  براي آنكه از مديريت و نقش بسيار مؤثر و تعيين‏كننده آن در روند توسعه و رشد جوامع انساني بيشتر مطلع شويم بايد توجه داشته باشيم كه هيچ عمل و كار ساده‏اي را نمي‏توان در نظر گرفت كه انجام صحيح آن از برنامه‏ريزي, سازماندهي , بكارگماري, تصميم‏گيري, هماهنگي, آينده‏گري و كنترل بي‏نياز باشد....


8,000 تومان