دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

0 2.1k
دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

با دانلود مقاله در مورد اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد اتحاد ملي و انسجام اسلامي راهكارمقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

 تاريخ اسلام از زمان پيامبر گرامي تا امروز، كلمه " وحدت و اتحاد" را بارها شنيده است و در همه ادوار تاريخ، همه مصلحين اسلامي ضرورت حفظ وحدت و اتحاد را به پيروان خود توصيه كرده‌اند.

پس از انقلاب اسلامي نيز معمار كبير انقلاب بر وحدت كلمه تاكيد فراوان داشتند و بارها ملت را به وحدت و اتحاد فراخواندند و آن را رمز بقا و پيروزي ملت در مقابل دشمنان برشمردند.

تكرار تاكيد بنيانگذارجمهوري اسلامي از زبان شيوا و آرام بخش مقام معظم رهبري و نامگذاري سال ۸۶به عنوان سال " اتحاد ملي و انسجام اسلامي" نشان از اهميت سخن معمار كبير انقلاب اسلامي در برهه كنوني كشور دارد.

رهبر معظم انقلاب در حالي سال ۸۶را سال " اتحاد ملي و انسجام اسلامي " نامگذاري كردند كه دشمنان انقلاب، آشكارا شمشير عناد با انقلاب اسلامي را از نيام بيرون كشيده و با طرح ادعايي جدايي ملت از مسوولان سعي در ايجاد شكاف ميان ملت - حكومت دارند تا به‌اين وسيله به اهداف شوم خود در انحراف انقلاب اسلامي از آرمان‌هاي به حق بنيانگذار جمهوري اسلامي دست يابند.

سال ۸۶در حالي مزين به نام "اتحاد ملي و انسجام اسلامي" شد كه سال پيش از آن به سال "پيامبر اعظم (ص)" معروف شد ، پيامبري كه او نيز به اتحاد و انسجام اسلامي اعتقاد فراوان داشت و آن را رمز بقاي امت خود مي‌دانست


8,000 تومان