دانلود تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذي آنها

دانلود تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذي آنها

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذي آنها

با دانلود تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذي آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انواع ماست و مواد مغذي آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انواع ماست و مواد مغذي آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انواع ماست و مواد مغذي آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 انواع ماست

ماست پاستوريزه

اين ماست با روش پاستوريزاسيون توليد مي شود و ماندگاري آن در يخچال حدود 14 روز است.

ماست استريل

گاهي براي افزايش مدت نگهداري ماست، آن را پس از توليد و تنظيم شدن اسيد، به وسيله ي دستگاه مخصوصي، حرارت داده و استريل مي کنند. سپس در شرايط استريل بسته بندي مي کنند. اين نوع ماست داراي ماندگاري طولاني چهار تا شش ماه است. البته بايد در نظر داشت به علت اينکه در اين روش باکتري هاي ماست از بين مي روند، عده اي خواص ماست تازه را براي آن قائل نيستند.

- دوغ

اين محصول مخصوص کشور ما مي باشد و با استفاده از باکتري توليد کننده ي اسيد لاکتيک ( لاکتو باسيلوس ) توليد مي شود. براي اين کار از ماست تازه به عنوان ماده ي اوليه استفاده مي شود. اين فراورده حالت آبکي دارد و ماندگاري آن حدود 15 روز است.

ماست چکيده

اين محصول را با کاهش آب ماست، توليد مي کنند. عمل کاهش دادن آب ماست به وسيله ي دستگاه يا کيسه هاي کتابي انجام مي شود. ماندگاري ماست چکيده به علت داشتن اسيد بالا حدود 10روز در دماي يخچال است.


4,000 تومان