دانلود مقاله بازاريابي گوشت طيور

دانلود مقاله بازاريابي گوشت طيور

0 2.5k
دانلود مقاله بازاريابي گوشت طيور

با دانلود مقاله در مورد بازاريابي گوشت طيور در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بازاريابي گوشت طيور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بازاريابي گوشت طيور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بازاريابي گوشت طيور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 كسي كه در كار مرغداري به درآمد مي انديشد، بايد قبل از پايه گذاري آن، مسائل بازار و بازار يابي را در رابطه با امكانات ايستگاه يا فارم در مد نظر داشته  و مورد تجزيه و تحليل قرار دهد تا به محض حصول اطمينان از با صرفه بودن كار به طرح ريزي و احداث مؤسسه جوجه كشي يا مرغداري و يا كشتارگاهي مورد انتظار اقدام نمايد.

در شرائط فعلي ( در كشور ما) غالباً تخم مرغ و نيمچه هاي گوشتي توليدي را بدون اينكه كاري بر روي آنها انجام گيرد از طريق واسطه ها به مصرف كنندگان تحويل داده و يا در اختيار مرغ فروشيها مي گذارند. در اين حالت مسلماً توليد كننده بايد به سود مختصري راضي باشد چون، واسطه ها مي خواهند سود ببرند.

در مرغداريهايي كه در نزديكي بازار فروش متمركزند،مقرون به صرفه ان است كه خود توليد كننده گوشت و تخم مرغ را مستقيماً در اختيار متقاضيان خصوصي  منازل و يا مصرف كنندگان عمده (مانند رستورانها و بيمارستانها) قرار دهد.


4,000 تومان