دانلود تحقیق در مورد بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران

دانلود تحقیق در مورد بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران

0 2k
دانلود تحقیق در مورد بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران

با دانلود تحقیق در مورد بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي اقدامات سياسي آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 ويژگي هاي جنگ نرم آمريكاعليه ايران


اما افكار عمومي در كشورهاي مسلمان به دو دليل اصلي هنوز نتوانسته است قالب هاي مناسب و تحت كنترلي را به دست آورد. دليل نخست تعارض افكار عمومي در برخي كشورها با منافع حاكميت آن كشورهاست و دومين سبب آن است كه يك رسان متمركز و همگاني كه در جهان اسلام به عنوان مغز ارتباطات شناخته شده و تود شكل نيافته افكار عمومي را جهت دهد، وجود ندارد. هر چند يك رسان مدرن و پيشرفته تحت عنوان «الجزيره» بر آن است كه تا حدودي اين خلاء را به ظاهر پر كند. ولي در طي سال هاي اخير و به خصوص پس از وقايع 11 سپتامبر در معرض چالش هاي فراواني قرار گرفته است.
در حال حاضر به نظر مي رسد كه افكار عمومي جهان اسلام بيشتر به صورت انفعالي به علت تهاجمات گسترد ايالات متحده منسجم و تحريك شده است، كه خود يك فرصت شايسته به شمار مي رود. اما به دليل فقدان فعاليت برنامه ريزي شده و علمي، دوام و قوام آن مورد ترديد است.


4,000 تومان