دانلود تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی

دانلود تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی

0 1.9k
دانلود تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی

با دانلود تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی:گازکربنیک هوا ماده اصلی است  که پیکره گیاهان از آن ساخته شده است. در حقیقت فرآیند فتوسنتز به وسیله احیای گار کربنیک و تشکیل ترکیبات انرژی زا مواد خام آلی و انرژی لازم برای کلیه واکنش های سازنده مواد در گیاه را فراهم می کند و در نتیجه انجام این واکنش ها مواد غذایی مورد نیاز نظیر هیدراتهای کربن، پرتئین ها و چربی ها تولید می شوند عوامل متعددی مانند کمبود مواد عالی و آب ، از طریق کاهش فتوسنتز عملکرد گیاهان را محدود می کنند

بر خلاف اهمیت آشکاری که فتوسنتز در عملکرد گیاهان زراعی دارد. رابطه ی بین فتوسنتز و عملکرد مستقیم نمی باشد . یک گیاه زراعی که سرعت فتوسنتز در برگ های آن زیاد است، الزاما محصول اقتصادی زیادی نخواهد داشت . از سوی دیگر چنانچه فتوسنتز در یک محصول زراعی به اندازه کافی انجام نگیرد، نمی تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.


4,000 تومان