دانلود مقاله نظری به هنر پوستر در ایران

دانلود مقاله نظری به هنر پوستر در ایران

0 2.6k
دانلود مقاله نظری به هنر پوستر در ایران

با دانلود مقاله در مورد نظری به هنر پوستر در ایران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نظری به هنر پوستر در ایران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نظری به هنر پوستر در ایران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نظری به هنر پوستر در ایران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 آن سیری را که هنر پوستر در غرب طی کرد تا اشکال مختلف خود را در زمینه های تجاری ، سیاسی ، فرهنگی و غیره بدست آورد ، در ایران نمی بینیم . زیرا همانطور که چاپ و مطبوعات تقریبا یکباره در ایران رواج یافت ، بهمان گونه نیز اشکال مختلف پوستر بی آنکه سیر تکوینی خاصی را پیموده باشند ، ظاهر شدند و برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گرفتند .

اگر بخواهیم سابفه ای برای پوستر چاپی در ایران بیابیم ، بایستی در اینجا هم به آگهی های همگانی اشاره کنیم . منظور اطلاعیه های چاپی دولتی و غیر دولتی است که در معابر و مجامع عمومی نصب می شد ، و پیامی را در معرض دید عموم قرار داد :

مثل اطلاعیه های مربوط به نظام وظیفه و غیره . این نوع آگهی ها غالبا عاری از عناصر بصری جالب بودند ، و صرفا مطالب مفصلی را با حروف یکنواخت ارائه می دادند . نخستین پوسترهای مصور هم از لحاظ هنری ارزش چندانی نداشتند . بعلاوه محدودیت فن چاپ در آن زمان بر رشد پوستر سازی تأثیر منفی می گذارد . 


4,000 تومان