دانلود تحقیق در مورد زندگی شهری و برنامه ریزی

دانلود تحقیق در مورد زندگی شهری و برنامه ریزی

0 2.3k
دانلود تحقیق در مورد زندگی شهری و برنامه ریزی

با دانلود تحقیق در مورد زندگی شهری و برنامه ریزی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زندگی شهری و برنامه ریزی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زندگی شهری و برنامه ریزی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زندگی شهری و برنامه ریزی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 واقعاً امروزه شرايط زندگی و محيط زيست آدمی از هر لحاظ تغيير و تحول پيدا كرده و در عين اينكه بر رفاه و آسايش بشر افزوده شده در عين حال دقدقه‌ها و همچنين مشكلات و ناامنی‌ها هم بيشتر شده. از يكطرف اوج رفاه و ثروتمندی رو ميشه به تماشا نشست و از طرف ديگه اوج فقر و به قولی بدبختی رو. از يكطرف اوج امنيت و آسايش و از طرف ديگه اوج ناامنی و استرس.

و در دنيای امروزي، در قرن ۲۱، قرنی كه همه چيز شهری شده،‌ شهرها محل زندگي،‌ كار، تفريح و اسكان شدن و اين شهرها در عين پديد آوردن امكانات و شرايط زيست و زندگي، تناقضات و مسائل و مشكلات زيادی رو هم در خود دارن. چه بسا شهری آباد و سرزنده در فردای اون به خاطر حادثه‌ای طبيعی (مثل زلزله) يا ساخت انسان و تكنولوژی (مثل حملة‌ اتمي) تبديل تپه‌ای خاكستر بشه. در كنار اين، گذران زندگی روزمره نيز اغلب در شهرهای جهان سوم يا به خاطر خلوتی زياد و فقدان امكانات (خدماتي،‌ شغلی و ... ) و يا شلوغی و ازدحام و فشردگی زياد با مشكلات زيادی روبرو بشه. كمبود امكانات مالي،‌ انحصارات بزرگ، ناامنی سياسي،‌ هزينه‌های سرسام آور نظامي،‌ هدف‌گزينی‌های نادرست، مديران نالايق و شرايط اجتماعي- اقتصادی بين‌المللي،‌ همه و همه محدوديت‌های بسيار بزرگی رو برای فراهم كردن زمينه‌ها و شرايط يك زندگی خوب برای عامة‌ مردم بوجود بياره. كيفيت مناسب زندگی و يا حداقل فراهم بودن زمينه‌های رفع نيازهای اساسی كه اين انسان خستة امروزی كمی هم بتونه به سلسله مراتب بالاتر نيازهای خودش از جمله خودشكوفايی برسه و تنها در پيچ و خم روزمره‌گی و رفع احتياجات اولية‌ خودش اونم با استرس‌ها، فشارها و ناملايمات زيادش غرق نشه، واقعا چطور بايد حاصل بشه؟


4,000 تومان