دانلود مقاله كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص)

دانلود مقاله كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص)

0 2.8k
دانلود مقاله كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص)

با دانلود مقاله در مورد كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص) در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد كار و اشتغال در سيره پيامبر(ص)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 اشاره:

((اشتغال)) امروزه در جامعه ما, يكى از مسائل اساسى و موضوعات مورد بحث مى باشد, و هركس نسبت به فراخور حالش و براساس رشته تخصصى و انديشه هاى خود, در مورد چگونگى اشتغال جوانان و آداب و شيوه هاى كار, علل و انگيزه هاى بيكارى, انواع مشاغل, اولويت انتخاب شغل ها و... سخن گفته و بحث مى كند.

اشتغال به كارهاى مفيد و مورد نياز جامعه, داراى اثرات و نتائج قابل توجه براى همه افراد جامعه اسلامى است كه از جمله آن ها مى توان به فوائد زير اشاره نمود:

1-  زمينه رستگارى

اساسا كار و اشتغال در بينش توحيدى اسلام, يك ارزش محسوب مى شود و تلاش بيشتر در كارهاى دنيوى و اخروى, زمينه سعادت و رستگارى افراد را در دنيا و آخرت فراهم مى نمايد و آنان را تا درجه جهادگران در راه خداوند بالا مى برد. رسول اكرم(ص) مى فرمايد: ((الكاد على عياله كالمجاهد فى سبيل الله(1); كسى كه براى تإمين معاش خانواده اش تلاش مى كند, همانند مجاهد در راه خداست.))

4,000 تومان