دانلود تحقیق در مورد نورمن فاستر

دانلود تحقیق در مورد نورمن فاستر

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد نورمن فاستر

با دانلود تحقیق در مورد نورمن فاستر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نورمن فاستر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نورمن فاستر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نورمن فاستر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 نرمن فاستر معمار

تعداد کمی از معماران معاصر از نامهای خانوادگیشان استفاده می کنند و نیز معماران اندکی, چنین روش قدرتمندانه را استفاده می کنند و ممکن است اسمشان را بر روی پروژه های ساختمان عظیم بگذارند که نرمان فستر یکی از آنهاست. نرمن رابرت فستر که در سال 1935 در منچستر به دنیا آمد و در میان طبقه کارگر رشد کرد .ذاتاً داراری استعداد زیادی بود و در مدرسه شاگرد خوبی به شمار می رفت. در همین زمان، او احساس کرد که به معماری و مخصوصاً کارهای فرانک لیوید رایت ( 1959- 1867) علاقه مند است و نیز استاد مدیریت لی کور بوزیرال توجه او را به خود جلب نموده است. او از سنین کودکی گذراندن دوره ای را در زمینه معماری آغاز نموده اما مسائل مادی و خانوادگی در این زمنیه برای او مشکل ساز بود.

پس از شروع کار وبستن قرارداد با یک شرکت کوچک معماری منچستر به اسم شرکت جان بروشاو و شرکاء به زودی استعداد خود را در زمنیه نقشه کشی بروز داد و به قسمت هنر و طراحی راه یافت . مسائلی که باعث دلگرمی و تشویق فستر شد کما همین مواردی است که ذکر شد.


4,000 تومان