دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی

دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی

0 1.8k
دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی

با دانلود مقاله در مورد جامعه شناسی صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله جامعه شناسی صنعتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله جامعه شناسی صنعتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد جامعه شناسی صنعتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 

-اگر در آینده صاحب یک کمپانی صنعتی شویدچه اقداماتی را انجام میدهید و چه برنامه هایی را به اجرا در میآورید؟

 اهداف و استراتژیهای اتخاذ شده یک کمپانی،مهمترین عامل برای موفقیت در مدیریت و  پیش برد برنامه های آن به شمار میرود.

از یک سو موفقيت يا شكست يك استراتژي بستگي زيادي به حركات و فعاليتهاي رقبا دارد بر اين اساس شركتها پس از تدوين و اتخاذ استراتژي خود بايد همواره به محيط بيروني،فرهنگ های مختلف و فعاليتهاي رقبا توجه نموده و آنها را زير نظر داشته باشند و اقدامات لازم را متناسب با فعاليتهاي رقبا اتخاذ نمايند.همچنین  فرهنگ های مختلف و بازارهای چند ملیتی را شنسایی  و با استفاده از دانش خود نبض هر یک از این بازارها را در اختیار خود گرفته است. انرژي خفته در افراد را بيدار نمايد.به افرادي كه واقعاً كارها را انجام مي دهند، گوش فرا دهد. نزد كارمندان خود برود و به تمام سوالاتشان پاسخ دهد. مهمترين وظيفه اي كه يك مدیر به دوش دارد اين است كه به دنبال صدا و ارزش و اعتبار كارمندان خود باشد، براي آنها ارزش قائل شود و به رشد و پرورش آنها بپردازد.بسط پيدا كند، هرچقدر مي تواند اهداف خود را بيشتر نمايد. افرادي كه بدون حدومرز به كارهايشان سرعت مي بخشند و رؤياهاي خود را بسط و گسترش مي دهند، از قدرت نامحدودي براي تقويت امـــــــور و بهبود كارها، برخوردار مي باشند.كيفيت را به عنوان اولويـــت اول خود قرار دهيد.كيفيت را بـه عنوان وظيفه شغلي همه كارمندان در بياوريد..امور تجاري را به صورتي درآورد كه ازطريق اينترنت قابل دسترسي باشند.از تجارت الكترونيك براي زدن ضربه نهايي به پيكره بوروكراسي استفاده نمايد.و....

 همچنین با مطالعه و بررسي عملکرد شركت ها و کمپانی های موفق و مطرح و تلفیق و یا تفکیک استراتژی های آنها به تنیجه مطلوب خواهیم رسید.اغلب این شركت هادر طول حيات خود در هر مقطعي از زمان متناسب با شرايط خاص آن دوره از يك يا چند استراتژي استفاده كرده اند. اگر چه توضيح اينكه اقدامات و فعاليتها شان مبتني بر كدام استراتژي بوده است بسيار دشوار است (چرا که برخی از آنها با چندين استراتژی مرتبط است و تفکيک و جداسازی آن بسیار مشکل است )

4,000 تومان