دانلود مقاله طرح امنيت اجتماعي‌‌

دانلود مقاله طرح امنيت اجتماعي‌‌

0 1.9k
دانلود مقاله طرح امنيت اجتماعي‌‌

با دانلود مقاله در مورد طرح امنيت اجتماعي‌‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله طرح امنيت اجتماعي‌‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله طرح امنيت اجتماعي‌‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد طرح امنيت اجتماعي‌‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

 از آن گذشته نيروي انتظامي بارها با واژگان سليس فارسي و با صراحت و شفافيت كامل اذعان داشته است كه در مقابله با افراد بد پوشش هرگز متوسل به خشونت و تندخويي نخواهد شد.

درست از يك روز پس از اعلام اجراي مرحله اول طرح ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان كه آن را تعالي امنيت اخلاقي نام نهاده ايم، بسياري از صاحبان قلم و بيان ، و انديشمندان و محققان مختلف به داوري پيرامون آن پرداختند و نقد و واكاوي آن را وجهه همت خويش قرار دادند. برخي از آنان اجراي طرح را خوش‌آمد گفتند و خواهان استمرار و گسترش دامنه تحول آن در سراسر كشور شدند.
اينان كه تعدادشان بسي بيش از مخالفان طرح بود، در نوشتارها و گفتارهاي خويش رهنمودها و راهكارهايي عرضه نمودند كه به زعم آن به كار بستن آنها موجب بسط، تعميق و استمرار آرامش و امنيت عمومي و اخلاقي جامعه مي شود.
به ويژه اين گروه به درستي تأكيد ورزيدند كه امنيت اخلاقي به صورت عام و پوشش به صورت خاص يك پديده چند بعدي و چند وجهي است و لاجرم براي ايجاد و استمرار آن نهادهاي فرهنگي، آموزشي و اطلاع رساني نيز بايد به ياري پليس بشتابند و ما نيز هنگامي كه تدوين استراتژي گسترش امنيت اجتماعي را وجهه همت خويش قرار داديم و به توفيق و تصريح اهداف، سياست‌ها و روش‌هاي خود در اين قلمرو همت گماشتيم از اين واقعيت آگاه بوديم. 

4,000 تومان