دانلود مقاله مديريت و ارتباطات

دانلود مقاله مديريت و ارتباطات

0 2.4k
دانلود مقاله مديريت و ارتباطات

با دانلود مقاله در مورد مديريت و ارتباطات در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت و ارتباطات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت و ارتباطات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت و ارتباطات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

اين مقاله مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و سازمان مورد بررسي قرار مي‌دهد. عوامل پديدآورنده تنش در سازمان، فرآيند ارتباط و اجزاء آن، راه‌هاي ايجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌هاي بهبود و ارتباطات و شناسايي و رفع موانع ارتباطي براي ايجاد محيط و ارتباطات پويا در سازمان و تنش‌زدايي مباحث اين مقاله را تشكيل مي‌دهند.

1- مقدمه

در مديريت اموري چون ارتباطات انساني، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌هاي غيررسمي و رسمي، راه‌هاي بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطي و مدنظر داشتن مراودات انساني در سازمان مطرح است. بيشتر وقت مديران به ارتباط رودررو يا تلفني با زيردستان، همكاران يا مشتريان مي‌گذرد و گاهي در زماني كه مديران تنها هستند ممكن است به واسطه ارتباطات ذهني با مسائل حاد روز خلوت آنها به يك محيط كاري تبديل شود. اين مقاله مفاهيم و فنون ارتباط را در حوزه مديريت و سازمان مورد بررسي قرار مي‌دهد.

2- ارتباط

ارتباط فرايندي است كه اشخاص از طريق انتقال علايم پيام به تبادل معيني مبادرت مي‌ورزند. در يك فرايند ارتباط ۷ بخش وجود دارد:

§         منبع ارتباط

§         به رمز درآوردن پيام

§         پيام

§         كانال

§         از رمز خارج كردن پيام

§         گيرنده پيام

§         بازخورد نمودن نتيجه


4,000 تومان