دانلود تحقیق در مورد هميار پليس

دانلود تحقیق در مورد هميار پليس

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد هميار پليس

با دانلود تحقیق در مورد هميار پليس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هميار پليس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هميار پليس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هميار پليس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 متن نامه اين هميار پليس که خطاب به فرمانده پليس نوشته شده، بدين شرح است: 

فرمانده محترم پليس
سلام؛
من يک هميار پليسم که در سال پيش با يک کارت شناسايي که خانم مدير به من داد، همکار شما شدم. البته مثل شما و آقاي پليسي که ديروز با ما برخورد کرد، هيچ وقت لباس پليس نپوشيدم، اما مثل شما و آن آقاي پليس يک دسته قبض جريمه دارم و با همان دسته قبض چند بار جريمه کردم، اما از ديروز آن کارت و دسته قبض را کنار گذاشته‌ام و ديگر نه هميار پليسم و نه همکار شما، چون فهميدم همه اينها الکي است. اگر الکي نبود، چرا آن آقاي پليس حرف من را باور نکرد.

بگذاريد ماجرا را برايتان تعريف کنم: ديروز من و مامان و بابا و دخترعمه‌ام که او هم هميار پليس است از در خانه‌اي در سجادشهر حرکت کرديم. بابا مثل هميشه بسم‌الله گفت و کمربندش را بست. هنوز 10 قدم جلوتر نيامده بوديم که آقاي پليس ما را نگه داشت و شروع کرد به نوشتن در همان دسته قبض جريمه و بابام پرسيد: تخلفم چي بود؟ آقاي پليس گفت: کمربندتون رو نبستيد. بابام گفت: نه! من هميشه کمربندم را اول مي‌بندم. ولي آقاي پليس همان طور نوشت و حتي نگذاشت حرف بابا تمام شود.


4,000 تومان