آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود طرح درس ملی ریاضی اول ابتدایی درس سرشماری با عداد
طرح درس ملی ریاضی اول ابتدایی درس سرشماری با عداد در 4 صفحه بصورت WORD
این طرح درس ملی که در ارتباط با کتاب ریاضی پایه اول دبستان و همسو با برنامه درس ملی در رابطه با درس سرشماری با عداد تدوین شده است ، یکی از کاملترین و دقیقترین طرح های کاربردی در اینترنت است. تیم تخصصی اصفهان ادو سعی نموده است برای تدریس درس سرشماری با عداد در کتاب ریاضی پایه اول دبستان از همه استاندارد های لازم بهره گیری نماید.
نگارش این نوع طرح درس و برنامه ریزی کمک شایانی در تدریس درس ریاضی در پایه اول ابتدایی می کند. دانش آموزان در پایه اول دبستان می کوشند به بهترین شکلی که آموزگارشان به تدریس کتاب ریاضی و درس سرشماری با عداد می پردازد ، این درس را فرا بگیرند. درس سرشماری با عداد یکی از مهمترین دروس کتاب ریاضی در پایه اول ابتدایی می باشد.
طرح درس ملی ریاضی اول دبستان روزانه درس سرشماری با عداد شامل موارد زیر می باشد :
- اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی در درس سرشماری با عداد ریاضی اول ابتدایی
- وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس سرشماری با عداد
- فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس سرشماری با عداد
- طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس سرشماری با عداد
- ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس سرشماری با عداد
اهداف مرحلهای درباره تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب ریاضی درس سرشماری با عداد پایه اول اختصاص داده شده است . تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب ریاضی درس سرشماری با عداد پایه اول بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب ریاضی درس سرشماری با عداد پایه اول را بررسی و تدوین می نماییم.
- انتظارات در پایان آموزش حیطه و سطح در بلوم عناصر برنامه درسی ملی
- تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق
- عنصر عرصه ارتباط با خود ، خدا، خلق و خلقت
- آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
- مواد و رسانههای آموزشی که شامل Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند
- ایجاد ارتباط اولیه در درس سرشماری با عداد
- گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی در درس سرشماری با عداد
- روش ایجاد و تداوم انگیزه در درس سرشماری با عداد
- ارزشیابی آغازین در درس سرشماری با عداد
- روشهای تدریس در درس سرشماری با عداد
- فعالیتهای مرحله حین تدریس در طرح درس ملی ریاضی اول ابتدایی
- آماده سازی و توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
- اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز در درس سرشماری با عداد
- ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان در درس سرشماری با عداد
- استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
- توجه به دانش آموزان ویژه و کم حرف . در درس سرشماری با عداد
- استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس دانش آموزان جهت تدریس .
- مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
- تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون
- فعالیتهای معلم- دانشآموز: این فعالیتها به صورت تلفیقی مطرح میشود و تفکیک آن به معنای مجزا بودن فعالیتهای معلم و دانشآموز است و منطقی به نظر نمیرسد و به همین خاطر از خطچین استفاده شده است.
- فعالیت های معلم فعالیت های دانش آموزان
- فعاليتهای خلاقانه دانشآموزان
- فعالیتهای تکمیلی
- ارزشیــابـــــی
- الف: تکوینی
- ب: ارزشیابی تراکمی
- جمعبندی
- تعیین تکالیف و اقدامات بعدی