دانلود تحقیق درمورد حملات هسته ای

دانلود تحقیق درمورد حملات هسته ای

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حملات هسته ای

با دانلود تحقیق در مورد حملات هسته ای در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حملات هسته ای را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حملات هسته ای ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حملات هسته ای

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 هم اکنون 29 نیروگاه برق هسته ای در سطح جهان درحال ساخت است و کشورهای مختلف طرح هایی نیز برای ساخت یکصد نیروگاه دیگر در طول سه دهه آینده تهیه کرده اند و چین و هند برای احداث دهها نیروگاه هسته ای به سرعت تلاش می کنند.

این روزنامه افزود : آمریکا و برخی کشورهای اروپای غربی نیز درمواضع پیشین خود در قبال نیروگاههای برق هسته ای تجدید نظر کرده و حتی کشورهای نفت خیز حوزه خلیج فارس ایده خود برای احداث نیروگاههای هسته ای را اعلام کردند.

با وجود اینکه مشکلات ناشی از به کارگیری انرژی هسته ای همچنان وجود دارد، اما شرکت ها با تجدید نظر در مواضع خود  درصدد اجرای طرح های ساخت  نیروگاههای برق هسته ای هستند.

الشرق الاوسط درادامه نوشت: منتقدان به کارگیری انرژی هسته ای درآمریکا می گویند که کشورهای جهان بحران های هسته ای درجزیره "ثری مایل"  آمریکا و"چرنویل" روسیه را به دست فراموشی سپرده اند. این منتقدان درانتقاد خود ازبه کارگیری انرژی هسته ای می گویند که هزینه و مدت ساخت اینگونه نیروگاهها بیشتر از ساخت نیروگاههای معمولی است و تا این لحظه وسیله ای نیز برای انبار کردن پسماند سوخت هسته ای که آثار رادیواکتو آن یک میلیون سال بر جای می ماند، وجود ندارد و به این مشکلات باید نگرانی از حملات تروریستی را نیز افزود.


4,000 تومان