دانلود تحقیق درمورد جی پی اس (GPS)

دانلود تحقیق درمورد جی پی اس (GPS)

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد جی پی اس (GPS)

با دانلود تحقیق در مورد جی پی اس (GPS) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جی پی اس (GPS) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جی پی اس (GPS) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جی پی اس (GPS)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 جی پی اس (GPS) چیست؟

سيستم مكان يابي جهاني ( Global Positioning System ) يك سيستم هدايت (ناوبري) ماهواره اي اســت شـامل شبكه اي از 24 ماهواره درگردش كه درفاصله 11 هزارمايلي و در شش مدارمختلف قراردارند . در واقع یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره ای است که از شبکه ای با 24 ماهواره تشکیل شده است و این ماهواره ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار قرار داده شده اند. این سیستم در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال 1980 استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد. خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است. پدید آوردنگان این سیستم، هیچ حق اشتراکی برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.

 

                            24 ماهواره که دور زمین در گردش هستند(شکل1)

ماهواره ها درحال حركت مي باشند و درعرض 24 ساعت دوباركامل بـــرگرد زميــن مي گردنــــــد . (هرروز دوبار ) باسرعتي درحدود 108 مايل درثانيه ) ماهواره هاي جی پی اس به نام NAVSTAR شناخته مي شوند...


4,000 تومان