دانلود مقاله امنيت زيستي در گاوداريها

دانلود مقاله امنيت زيستي در گاوداريها

0 2.9k
دانلود مقاله امنيت زيستي در گاوداريها

با دانلود مقاله در مورد امنيت زيستي در گاوداريها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله امنيت زيستي در گاوداريها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله امنيت زيستي در گاوداريها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد امنيت زيستي در گاوداريها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 امنيت زيستي در گاوداريها

مقدمه

سالانه ميلياردها ريال بهاي درمان وتلفات دامها براثر بيماريها پرداخته ميشود وآنچه بايستي سودعايد توليدكنندگان بشود  براثرعدم توجه به بهداشت وپيشگيري ازدست ميدهند.

بسیاری از تولیدکنندگان توانائی دور نگهداشتن عوامل بیماریزا را از گله دارند. در صورتیکه ممکن است گله عاری از بیماریها و پاک باشد، راههای بسیاری برای جلوگیری از ورود عوامل بیماریزا به محیط زندگی دامها وجود دارد.

نبود بیماری در یک گله دلیل سلامتی آنها نیست چه بسا آتشی در زیر خاکستر نهفته باشد و هر لحظه ممکن است مخاطراتی بهداشت دامداری را تهدید کند.

درمان و کنترل بیماری با تجویز دارو و تزریقات بطور مداوم هزینه زیادی را می طلبد و اقتصادی نیست، همچنین خساراتی را نیز بدنبال دارد از جمله کاهش شیر و گوشت در اثر مصرف دارو و استرس ناشی از مواد شیمیائی بعلاوه تا مدتی دارو و مواد شیمیائی در شیر و گوشت باقی می ماند که بایستی از مصرف شیر و گوشت در این مدت پرهیز کرد.


4,000 تومان