دانلود مقاله پرورش کرم ابریشم

دانلود مقاله پرورش کرم ابریشم

0 2.1k
دانلود مقاله پرورش کرم ابریشم

با دانلود مقاله در مورد پرورش کرم ابریشم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله پرورش کرم ابریشم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله پرورش کرم ابریشم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد پرورش کرم ابریشم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

کرم ابریشم را خدا با تمام خاصیتش برای اتمام حجت برای بشریت خلق کرده است تاکه انسان از این موجود آفریده شده برایش در زندگی عبرت بگیرند و غافل از حال و احوال خویش نباشند.

کرم ابریشم حریص ترین حیوان موجود , در جامعه حیوانات می باشد که با تولید ابریشم خدا وجود کوچک او را نعمتی قرار است که بشریت در انواع و اقسام بتواند از این حیوان کوچک بهره و سود ببرند.

طرح پرورش كرم ابريشم " نوغانداري "

     مقدمه :

               پر واضح است كه رشد و شكوفائي و در نهايت قطع وابستگي اقتصادي هر ملتي به اجانب در گرو همت مردم آن كشور در رشد و ازدياد توليدات اعم از كشاورزي ؛ صنعتي و... مي باشد. با توجه باينكه سياست دولت جمهوري اسلامي در بعد استقلال  اقتصادي  و توسعه ، محوريت را كشاورزي قرار داده است ، لذا مي بايست توجه خاصي به اين بخش و زيربخشهاي اين قسمت از توليدات شود. بخصوص در توليد فرآورده هائي كه جنبه ارزآوري و نيز جنبه صادراتي بيشتري داشته باشد. در اينخصوص بايد از روستا  و روستائي شروع كرد و بروستا ميبايست بعنوان يكي از مهمترين پايگاههاي توسعه و استقلال اقتصادي كشور نگريست.

     در رابطه با جنبه صادراتي و ارزآوري داشتن فعاليتها ،  يكي ازفعاليتها در زيربخشهاي كشاورزي ؛ موضوع پرورش كرم ابريشم و نوغانداري ميتواند مطرح باشد كه ما در زير بصورت اجمال هدف و ضرورت و توجيه و مقايسه اقتصادي و... طرح را تشريح مي نمائيم.

4,000 تومان