درس پژوهی تابع دهم متوسطه

درس پژوهی ویژه دانشگاه فرهنگیان درس پژوهش حرفه ای

0 292
درس پژوهی تابع دهم متوسطه
هدف این پژوهش درس پژوهی تابع دهم متوسطه بوده است . در پژوهش حاضر ابتدا به سراغ کتاب درسی رفته و پس از تحلیل محتوای آن به بیان ویژگی های آن پرداخته ایم سپس با راهنمایی معلم راهنمای کارورزی و با مصاحبه با دانش آموزان دوره دهم متوسطه متوجه شدیم که دانش آموزان در زمینه مفهوم تابع و رسم نمودار توابع و انتقال آنها ایراد اساسی دارند لذا بر آن شدیم تا با طرح مسئله ها اهداف و بیان سوالاتی راجب این موضوع به سراغ حل این مشکل برویم . در این پژوهش با استفاده از نظریات یادگیری (رفتار گرایی و شناخت گرایی )اقدام به تدریس تابع دهم کرده ایم و مفاهیم آن را به این روش برای دانش آموزان تبیین کرده ایم .

12,000 تومان