دانلود تحقیق رويکرد مدل سازی REA برای تدريس AIS

دانلود تحقیق رويکرد مدل سازی REA برای تدريس AIS

0 2.5k
دانلود تحقیق رويکرد مدل سازی  REA برای تدريس AIS
 دانلود تحقیق رويکرد مدل سازی  REA برای تدريس AIS تعداد26 صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق رويکرد مدل سازی  REA برای تدريس AIS
فرمت فایل :ورد
تعداد اسلاید ها: 26صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

       چكيده: اولين بار در مورد مدلREA   در سال 1982 در  Accounting Review به عنوان چارچوبی براي ساخت سيستم هاي حسابداري در محيطی با داده های به  اشتراك گذاشته شده (شبكه اي) درون شركت ها ويا بين شركت ها بحث شد. ويژگي اصلي مدل اين است كه به صورت معنايي (تفسيري) ورودي‌ها و خروجي‌هاي يك فرآيند تجاري را نشان  مي دهد. كلمه مخفف REA از آن ساختار الگويي كه شامل منابع اقتصادي، فعاليت‌هاي اقتصادي، و عوامل اقتصادي است، گرفته شده است.

همزمان با انتشار تحقيقات در زمينه REA ، اين مدل، به عنوان چارچوبي براي تدريس AIS ابتدا در دانشگاه ايالت Michigan و سپس به تدريج در ديگر دانشگاه‌ها و كالج‌ها استفاده شد. در شكل گسترده، مدل REA ، تدريس ساختار معاملات حسابداري، خصوصيات خط‌مشي تجاري و تعهدات، مهندسي فرآيند تجاري و ساختار زنجيره ارزش شركت را تفکيک  مي‌كند. از سال 2003 مدل‌سازي  REA در دوره‌هاي گوناگون AIS و در كتاب‌هاي درسي گوناگون AIS، هم در ايالات متحده و هم به صورت بين‌المللي به كار گرفته شد.


13,000 تومان