دانلود مقاله شيمي و روش تهيه

دانلود مقاله شيمي و روش تهيه

0 2k
دانلود مقاله شيمي و روش تهيه

با دانلود مقاله در مورد شيمي و روش تهيه در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شيمي و روش تهيه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شيمي و روش تهيه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شيمي و روش تهيه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:89 صفحه

قسمتی از فایل:

 لاية نازك پلاستيك مذاب در ديوارة فوم ناپايدار است و اگرتثبيت شود اين ديوارة نازك پاره شده فرو مي ريزد.دو روش براي تثبيت ديوارة سلهاي فوم وجود دارد كه معمولاَ مورد استفاده قرار مي گيرند:

1- افزايش ديسكوزيته/ انجماد        Solidification/Viscosity

2- شبكه اي شدن                      Crosslinking 

 

افزايش ديسكوزيته/ انجماد:

زماني كه از يك مايع و يا گاز به عنوان عامل ايجاد فوم در پلاستيك استفاده مي شود، در اصل از تغييرخواص فيزيكي آن عامل براي ايجاد فوم استفاده مي شود. براي بروز اين تغيير در خواص با حذف عامل فشار (Decompression)سيستم پليمر + عامل فوم ناپايدار شده و جهت نيل به پايداري عامل فوم تبخير منسط مي شود. تبخير عامل فوم در اثر مجموعه اي از عوامل زير باعث افزايش ديسكوزتية مذاب پليمر و در نهايت جامد شدن ديوارة سلها قبل از پارگي مي شود:

-         با حذف عامل فشار و ناپايداري ترموديناميكي حاصل عامل دوم منبسط مي شود.

-          انبساط فرايندي گرماگير است و بدن وسيله مقداري از انرژي حرارتي ديوارة سلها را جذب مي كند.

-          با نازك تر شدن ديوارة سلها عامل ايجاد فوم از اين ديواره عبور كرده و تبخير مي شود. فرايند تبخير هم فرايندي گرماگير بوده و افزايش ديسكوزيتة مذاب و انجماد ديوارة سلها را تسريع مي نمايد.


8,000 تومان