دانلود تحقیق درمورد فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم)

دانلود تحقیق درمورد فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم)

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم)

با دانلود تحقیق در مورد فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فرانک لوید رایت (موزه گوگنهایم)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

 فرانك لويد رايت پسر يك تعميد دهنده كليسا در « ريشلند سنتر» در

« ويسكانسين » به دنيا آمد و تازماني كه زنده بود به آن وفادار بود.

درميان عجايب زيادي كه در مورد رايت وجود دارد تاريخ تولدش نيز در پرده اي از ابهام فرو رفته است در دهه هاي آخر او هميشه تاريخ هشتم ژوئن 1869 را بيان مي كرد.

رايت در تمام طول زندگانيش آكتوري موفق بود و با اين دروغ شيرين در مورد صورت ظاهر خود جواني اش را حفظ نمود در دهه سال آخر زندگانيش نسبت به عكسهايي كه از او به چاپ مي رسيد حساس بود. در نظر دنياي خارج مغرور و جاه طلب مي نمود اما در طول زندگاني اش يك روستايي باقي ماند روستا زاده اي كه از تپه هاي ويسكانسين آمده بود و در تمام عمري از چيزهاي ساده روستايي در مقابل مظاهر شهرهاي مصنوعي دفاع نمود.

در هنگام تولدش آمريكا تنها سي و هشت نفر جمعيت داشت و در زمان مرگش تقريبا يكصد و هشتاد ميليون نفر.

والدين او زياد تغيير مكان مي دادند پدرش كه به احتمال قوي متولد انگلستان بود چندي بعد با فوت همسرش و در سن پنجاه سالگي با آن آنالويد جونز كه بيست سال از او كوچكتر بود در ويسكانسين با او برخورد كرده و با او ازدواج نمود. صاحب سه فرزند شد كه فرانك بزرگترين آنها به شمار مي آمد.

به عقيده رايت مادرش از بدو تولد او اطمينان داشت كه معمار بزرگي خواهد شد لذا از همان سالهاي اول زندگي اش او را تحت نظر خود گرفت و زحمتهاي زيادي براي ورود به دانشگاه ويسكانسين در رشته معماري ساختمان كشيد.

در چنين دنياي اصيلي رايت رشد نمود در زير تسلط مادري قدرتمند كه او را دوست داشت و تحسين مي كرد و همه كار براي شخص او انجام داد.


4,000 تومان