دانلود تحقیق طوطی

دانلود تحقیق طوطی

0 1.7k
دانلود تحقیق طوطی
  دانلود تحقیق طوطی تعداد 6صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق طوطی
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 6صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

طوطی پرنده‌ای است  از راسته طوطی‌سانان (Psittaciformes) که به مناسبت سهولت تقلید آوای آدمی قابل‌ملاحظه‌است. طوطیان عموما در نواحی گرم و رطوبی افریقا و هند زیست می‌کنند. طوطی معرب توتی و آن پرنده‌ای است سبز که به عرف آن را طوطا نامند و شکرشکن، شکرفشان، شکرمقال، شکرین‌مقال، شیرین‌زبان، شیرین‌سخن، شیرین‌تکلم، شیرین‌گفتار، خوش‌نوا و خوش‌حرف از صفات اوست.

۳۵۰گونه از پرندگان که در ۸۵ جنس طبقه بندی میشوند را راستهٔ طوطــی‌ها میگویند.این پرندگان بیشتر در نواحی گرمسیری استوایی زندگی میکنند به طور عمومی در دو خــــــــــانواده Cacutuidae و psittacidae قرار میگیرند. بیشتر جمعیت طوطی‌ها در مناطق حاره‌ای و همچنین در مناطق معتدل نیمکرهٔ جنوبی پراکنده شده‌است.بیشترین تنوع گونه‌ای این راسته را در آمریکای جنوبی و استرالاسیا(منطقه‌ای که شامل استرالیا و نیوزلند و جزیره‌های جنوب غربی اقیانوس آرام میشود).از ویژگی‌های مورفولوژیکی طوطی‌ها که مخصوص این راسته میباشد میتوان به نـــوک کـج وقوی،راست قامتی شان،پاهای قوی،پاهای پنجه دار که حالت زیگو داکتیل را دارد،رنگ اکثر طوطی‌ها سبز میباشد که این رنگ با رنگهای روشن دیگر ترکیب شده و رنگ طوطی را ایجاد میکند گاهی نیز طوطی‌ها دارای چندیدن رنگ هستند.
طوطی‌های کاکــل


5,000 تومان