دانلود مقاله كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss

دانلود مقاله كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss

0 2.3k
دانلود مقاله كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss

با دانلود مقاله در مورد كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد كار با داده هاي آماري با نرم افزار spss

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

حسابداري:

عبارت است از فن ثبت و طبقه بندي و تلخيص فعاليت هاي مالي مؤسسات در قالب اعداد و ارقام قابل سنجش به پول رايج كشور و تفصير نتايج حاصله از بررسي اين اعداد.

تاريخچه ي حسابداري:

در عصري كه جوامع بشري همواره در حال پيشرفتهاي علمي و صنعتي و اقتصادي مي باشند و با توجه به اينكه نقش فعاليتهاي مالي در هر پيشرفت و توسعه اي غير قابل انكار مي باشد نياز به توسعه  ي حسابداري روز به روز افزايش مي يابد.

در قرون وسطي مرسوم بوده كه فرمانروايان ماليات ها را جمع آوري ميكرده و آن را در جهت رفع نيازهاي مالي مربوط به توسعه ي املاك به مصرف مي رساند.در آن زمان يكي از وظايف حسابداران تهيه ي صورتي از اموال افراد براي خزانه داري فرمانروا به منظور اخذ ماليات بود.از ديگر وظايف حسابداران آن زمان مي توان به تهيه ي گزارش سفر افرادي كه به كار تجارت بين كشورها اشتغال داشته اشاره كرد.در قرن 13 و 14 به دليل رشد عمليات تجارتي تحولاتي در سيستم نگهداري حسابها به وجود آمد.

پدر علم حسابداري:

لوكا پاچيولي (پدر علم حسابداري) ايتاليايي رياضي داني بود كه توانست با انتشار كتاب رياضيات موجب گسترش فن دفترداري دو طرفه در سرتاسر اروپا گردبد.وي در اين كتاب كه چند فصلش اختصاص به حسابداري داشت توانست مهارت تجزيه و تحليلگري خود را در جهت توصيف سيستم حسابداري دو طرفه به كار ببرد.

 

 

هدف حسابداري:

حسابداري يك سيستم است كه در آن فرايند جمع آوريو ثبت و خلاصه كردن اطلاعات و تهيه ي گزارش هاي مالي و صورت هاي حسابداري در شكل ها و مدل هاي خاص انجام مي گيرد تا افراد درون سازماني مثل:مديران سازمان و يا برون سازماني مثل:بانك هاو مجمع عمومي سازمان مورد نظر و يا مقامات مالياتي بتوانند از اين اطلاعات استفاده كنند به همين دليل فردي كه تحصيلات دانشگاهي ندارد بيشتر يك دفتردار است تا يك حسابدار.

اهميت حسابداري:

نتيجه ي يكي از تحقيقات دانشگاه كلمبيا مبني بر اين بود كه از دهه ي 70 به بعد همه ي شركتهاي موفق شركتهايي بودند كه مديران آنها تحصيلات مالي داشتند به همين دليل از اين دهه به بعد اطلاعات نقش مهمي پيدا كردند و مهمترين اطلاعات نيز اطلاعات مالي است كه تاثير بسياري در تصميم گيري مديران شركتها و مؤسسات دارد.

 

 


 

به نام خدا

اين پرسشنامه براي درس روش هاي آماري بوده و هيچ ارزش ديگري ندارد و از همكاري شما كمال تشكر و قدر داني را داريم.                                          

(گروه حسابداري)

1-ميزان رضايت دانشجو از امكانات ورزشي دانشگاه:

     الف) كم         ب) متوسط            ج) زيا د            د) خيلي زياد

2-ميزان رضايت دانشجويان رشته ي حسابداري از تدريس اساتيد:

     الف) بد        ب) متوسط             ج) خوب           د) خيلي خوب

3-ميزان مطالعه در هنگام امتحان(فرجه امتحان):

    الف) دو ساعت       ب) 2 تا 4 ساعت         ج) 4 تا 8 ساعت        د) 8 ساعت به بالا                     

4-تعداد ترم هاي مشروطي دانشجو در مقطع تحصيلي:

    الف) يك ترم         ب) دو ترم       ج) سه ترم        د) قبولي

5-ميزان علاقه به درس و حضور در كلاس چقدر مي باشد؟

   الف) كم          ب) متوسط        ج) زياد          د) خيلي زياد


4,000 تومان