دانلود مقاله مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده

دانلود مقاله مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده

0 2.1k
دانلود مقاله مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده

با دانلود مقاله در مورد مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مروري بر سيستم سوخت رساني گاز فشرده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 يكي از سوخت هاي شناخته شده و جايگزين در اين زمينه، گازطبيعي ( natural gas) است كه به علت وجود منابع زياد، مي تواند پاسخي بر نگراني هاي موجود باشد.

گازسوز كردن موتورهاي درون سوز از همان بدو اختراع اين موتورها مدنظر مخترعان آنها بوده است، به طوري كه هم ديزل و هم اتو از سوخت گازي به عنوان سوخت اصلي موتورهاي خود نيز استفاده نموده اند. امروزه مسأله گازسوز كردن موتورها ي احتراق داخلي، با روند فزاينده اي دنبال مي شود.

در حال حاضر 30 درصد سازندگان موتورهاي احتراق داخلي، موتورهاي گازسوز نيز توليد مي كنند و بيش از پنج درصد خودروهاي جهان نيز از سوخت گاز استفاده مي نمايند.

هر چند كه گازسوز كردن موتورهاي احتراق  داخلي امروزه در بعضي از كشورهاي دنيا با موفقيت به انجام رسيده است، اما كار نظري و تحقيقاتي در اين زمينه هم چنان ادامه دارد

4,000 تومان