دانلود تحقیق عشایر ذخایر انقلابند اگر سیاستمداران بگذارند

دانلود تحقیق عشایر ذخایر انقلابند اگر سیاستمداران بگذارند

0 1.8k
دانلود تحقیق عشایر ذخایر انقلابند اگر سیاستمداران بگذارند
 دانلود تحقیق عشایر ذخایر انقلابند اگر سیاستمداران بگذارند  تعداد 2صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق عشایر ذخایر انقلابند اگر سیاستمداران بگذارند
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 2صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

نشان کرد: متأسفانه اهل سیاست سخن امام را به خوبی نفهمیدند. من معتقدم سیاست مایه فروبستگی ذهن و ضمیر انسان است چون مجبورید آرای دیگران را ملاحظه کنید و دیگران هم مجبورند آرای تو را ملاحظه کنند و به همین دلیل باید مراقب هم بود که سخنی که باعث خراب شدن کار شود، بر زبان جاری نگردد.

یوسفعلی میرشکاک تصریح کرد: در حال حاضر اهل سیاست با جمودی که دارند سعی می کنند عشایر را چون امام فرموده ذخایر انقلابند، حفظ کنند. به همین دلیل به رفاه عشایر و بهتر شدن زندگی این قشر می اندیشند و ناخواسته برای فراهم آوردن این شرایط، عشایر را به سمت شهرنشینی سوق می دهند.

میرشکاک اظهار داشت: در صورتی که این اتفاق بیفتد دیگر نمی شود این قشر را عشایر نامید؛ پس ذخائر هم نیستند و به کار انقلاب هم نمی آیند.

وی در ادامه گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد این عده از سربازان انقلاب هم مانند سایر اقشار سربار انقلاب می شوند که باید به طور مداوم لزومات زندگی اش را تأمین کنی و دست آخر هم زبان به ناسپاسی بگشایند و اینکه مطالبات شان از دولت بالا برود.


5,000 تومان