دانلود مقاله نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران

دانلود مقاله نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران

0 1.8k
دانلود مقاله نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران

با دانلود مقاله در مورد نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهي به معادن سنگ آهن مركزي ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

 سنگ آهن چغارت ، چاه گز و سه چاهون ، منگنز ناريگان ، فسفات اسفوردي ، سرب و روي كوشك و معدن مرمريت بيشه در ، از مهمترين معادن بافق هستند.

شركت سهامي خاص معادن سنگ آهن مركزي ايران در ‪ ۱۰كيلومتري شمال شرقي شهر بافق و در حاشيه مركزي ايران قرار دارد.

اين شركت در سال ‪ ۱۳۵۰براي اكتشاف و بهره‌برداري از كانسارهاي آهن منطقه بافق توسط سازمان ذوب آهن ايران سابق تاسيس شد و هم اكنون يكي از واحدهاي مهم زير مجموعه شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران و بزرگترين‌شركت توليد كننده سنگ آهن دانه‌بندي و كنستانتره كشور است.

بلوك معدني بافق با ذخيره بيش از يك سوم سنگ آهن كشور بعنوان مهمترين زون آهن دار ايران شناخته شده‌است.

به دنبال عمليات اكتشافي انجام شده ، از سال ‪ ۱۳۴۰تاكنون در اين منطقه بيش از۳۸آنومالي آهن دار با ذخيره نزديك به ‪ ۱/۷ميليارد تن شناسايي شده كه مهمترين آنها معادن چغارت ، سه چاهون، آنومالي شمالي، ميشدوان و چاه‌گز هستند.

شركت سنگ آهن مركزي ايران ، بزرگترين توليدكننده سنگ آهن دانه بندي كشور طي۳۰سال گذشته است كه از سال ‪ ۱۳۵۰عمليات استخراج سنگ آهن در معدن چغارت را آغاز كرد.


4,000 تومان