دانلود تحقیق قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب سال 1350‌

دانلود تحقیق قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب سال 1350‌

0 2.2k
دانلود تحقیق قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب سال 1350‌
 دانلود تحقیق قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب سال 1350‌   تعداد 14صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق قانون تأسيس شركت مخابرات ايران مصوب سال 1350‌ 
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 14صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

ماده 1- به‌منظور تأسيس و توسعه و نگاهداري و بهره‌برداري شبكه‌هاي مخابرات كشور براي ايجاد ارتباط مخابرات اعم از عمومي و اختصاصي در داخل كشور و يا ساير كشورهاي جهان و هم آهنگ نمودن آنها به استثناي بخش راديو و تلويزيون به دولت اجازه داده مي‌شود  شركتي بنام شركت مخابرات ايران كه در اين قانون شركت ناميده مي‌شود  تشكيل دهد.

شركت وابسته به وزارت پست و تلگراف و تلفن است و تمام سهام آن با نام و متعلق بدولت خواهد بود . اساسنامه شركت ظرف سه ماه از طرف وزارت پست و تلگراف و تلفن تنظيم وپس از تأئيد هيأت وزيران و تصويب كميسيونهاي امور استخدام و سازمانهاي اداري ، دارائي ، دادگستري و پست و تلگراف مجلسين بمورد اجرا گذارده مي‌شود .

هر گونه تغيير و يا اصلاح و الحاقي كه در اساسنامه لازم بشود به پيشنهاد مجمع عمومي شركت و تأييد هيأت وزيران با تصويب كميسيونهاي فوق الذكر به عمل خواهدآمد.

     تبصره 1- مقصود از مخابرات در اين قانون عبارتست از انتقال و ارسال علائم و نوشته‌ها و تصاوير و صداها و هر گونه اطلاعات ديگر 

5,000 تومان