دانلود مقاله پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

دانلود مقاله پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

0 2.6k
دانلود مقاله پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

با دانلود مقاله در مورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد پيدايش نرم افزار و نفوذ آن به دنياي صنعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

 بشريت همواره در تمام دوران زندگي به دنبال ابدء و يافتن روش‌هاي جديد و كاربردي جهت آسان نمودن كارهاي روزمره ي خويش بوده. در همين راستا انسان ها همواره تلاش بر آن داشتند تا با بكار گيري ابزار آلات و خلق فناوري‌هاي جديد به آرمان ها و روياهاي خويش دست يابند. بديهي است كه انسانها همواره در اين راه موفق ظاهر شده و خواهند شد.

يكي از پر افتخار و پر كاربرد ترين فناوري‌هاي خلق شده توسط بشر پديده اي است كه كامپيوتر (رايانه) نام دارد. در عصر حاضر زندگي تمام انسان ها در اكثر نقاط دنيا با اين فناوري گره خورده بطوري كه انكار و حذف آن از زندگي روز مره انسان ها امري بعيد و غير ممكن به نظر مي‌رسد. در صفحات و فصل‌هاي بعد بيشتر به توضيح اين مطلب پرداخته خواهد شد.

 

كامپيوتر چيست‌ ؟

 شايد جواب دادن به اين سوال در نگاه اول كمي دشوار و پيچيده به نظر برسد. اما جواب دادن به آن كاملا ساده و آسان است. كامپيوتر در لغت به معني محاسبه گر مي‌باشد كه ريشه ي آن از كلمه "Compute" به معني محاسبه كه با پسوند er به صورت يك اسم فاعلي در آمده است. اما در عمل نيز كامپيوتر (در حالت ساده) تنها يك محاسبه گر است كه فقط مي‌تواند دو عمل جمع و تفريق را در زبان Binary (مبناي دو) انجام دهد. (تمامي اعمال ضرب تقسيم و... تركيب و زير مجموعه اي از دو عمل اصلي يعني جمع و تفريق هستند )

 

علوم پايه كاربردي و بكار گرفته شده در كامپيوتر

 بطور كلي مي‌توان علوم به كار رفته در ساخت و توليد كامپيوترهاي امروزي را به 3 دسته كلي تقسيم كرد:

1-   رياضيات

2-   فيزيك و شيمي

3-  الكترونيك و الكترو مكانيك


4,000 تومان