دانلود تحقیق درمورد منظومه شمسي چيست؟

دانلود تحقیق درمورد منظومه شمسي چيست؟

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد منظومه شمسي چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد منظومه شمسي چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق منظومه شمسي چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق منظومه شمسي چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد منظومه شمسي چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

 زميني كه ما بر روي آن زندگي مي كنيم سياره اي است كه همراه با هشت سيارة ديگر پيوسته در حال گردش به دور خورشيد است . هشت سيارة ديگري كه با سيارة زمين منظومة شمسي را تشكيل مي دهند عبارتند از : عطارد - زهره (ناهيد) - مريخ - مشتري - زحل (كيوان) - اورانوس - نپتون و پلوتون .

در فضاي كيهاني اجرام ديگري هم به صورت معلق وجود دارند كه ستاره هاي دنباله‌دار . سياركها - شهاب‌سنگها و قمرها از آن جمله اند .

زمين شبانه روز به دور خورشيد در چرخش است و ماه نيز در مداري به دور زمين مي چرخد . گاهي اوقات ماه بين زمين و خورشيد قرار مي گيرد به طوري كه ما از روي زمين قادر به ديدن خورشيد نخواهيم بود . بروز چنين حالتي را خورشيد گرفتگي يا خسوف مي نامند .

 

خورشيد ستاره اي سوزان :

خورشيدي كه روزها در آسمان مشاهده مي‌كنيم يك ستارة بسيار بزرگ است . تفاوت ستاره با سياره آن است كه ستاره در جاي خود ثابت است اما سياره ها در مدارهاي معيني مي رخند . خورشيد كه چون گلوله اي آتشين در فضاي كيهاني قرار دارد نزديكترين ستاره به كره زمين است . 

5,000 تومان