دانلود تحقیق درمورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

دانلود تحقیق درمورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

با دانلود تحقیق در مورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 احتراماً به استحضار می رساند موارد کاری مشروح ذیل در بررسی بعمل آمده در فهرست بهاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور وجود نداشته و جزء اقلام ستاره دار محسوب می گردد. لذا اقلام کاری را که نیاز به تجزیه بهاء دارد ارسال خواهشمند است دستور فرمائید اقدام مقتضی بعمل آید.

1- پرس افقی

بمنظور عبور کابل (با نصب لوله) از زیر خطوط راه آهن در مناطقی که امکان کنده کاری زیر ریل با دست بجهت عبور قطار و یا خطرناک بودن اجرای کار و نیز عبور از زیر تقاطع های جاده و راه آهن که اجازه کنده کاری آسفالت خیابان ها با ترافیک بالا میسر نیست از وسیله ای بنام پرس افقی استفاده می شود. استفاده از وسیله مذکور در واقع یک نوع کانال کنی و یا نقب زنی می باشد و اجرای عملیات بشرح ذیل می باشد.

با توجه به عرض سوراخکاری که از حداقل 7 متر تا 30 الی 40 متر و با قطرهای مختلف می باشد ابتدا بایستی عرض سوراخکاری مشخص و حتی المقدور محل انتخاب شده در مسیر لوله گذاری قسمتهای که توده های بتونی وجود نداشته باشد (در صورت داشتن اطلاعات) لذا در یک طرف خط یا ریل و یا جاده و یا هر محل دیگری که بایستی عملیات صورت پذیرد یک حوضچه بعرض حداقل 2 متر در 2 متر و به ارتفاع مشخص که در آن نقطه لوله گذاری بایستی صورت پذیرد بوسیله کارگر چنانچه قابل اجرا باشد بوسیله ماشین (بیل مکانیکی) کنده می شود (حوضچه خاکی) و دیواره حوضچه بایستی کاملا صاف که دستگاه بتواند دقیقا با دیواره مچ شود. آنگاه بوسیله جرثقیل دستگاه داخل حوضچه شده و بصورت تنظیم و دقیق در محل خود قرار می گیرد. طرف دیگر خط یا ریل یا جاده یا خیابان بوسیله کارگر یا ماشین جلوی خروج لوله باز می شود. دستگاه پرس افقی در انواع مختلف وجود دارد و بصورتهای مختلف کار می کند. نیروهای انسانی و ماشین آلات مورد نیاز و اجاره آنها برای حداقل یک نقب 7 متری و قطر 11 سانتیمتری بشرح ذیل اعلام می گردد.


4,000 تومان