3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29544
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1658
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دفاع مقدس

دانلود تحقیق درمورد دفاع مقدس

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد دفاع مقدس

با دانلود تحقیق در مورد دفاع مقدس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دفاع مقدس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دفاع مقدس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دفاع مقدس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 دفاع مقدس:

هشت سال دفاع مقدس نه آنکه بر ما گذشته باشد یا ما از آن گذشته باشیم که تا ابد در کنار ما و با ما است. میراثی است که خونها به پای آن ریختیم و جانها برایش دادیم نه آنکه از آن عبور کنیم بلکه برای جاری شدن، برای بالندگی و تجدید نیرویی که ملتی را تا منزل بعدی تمدن مدد کند و تا ساحل بی انتهای تاریخ همراه آن باشد.



وصیت نامه شهید ناصر الدین باغانی


بـــسم الله الرحمن الرحیم

سخنم را در باره عشق آغاز میکنم :

ما را به جرم عشق مواخذه می کنند گویا نمی دانند که عشق گناه نیست . اما کدام عشق ؟ خداوندا معبودا  عاشقانه  مرا که آفریدی  عشق به سینه مادر را در من یاد دادی . اما بزرگتر شدم و دیگر عشق اولیه مرا ارضا نمیکرد . پس عشق به پدر و مادر را به من ودیعت نهادی .مدتی گذشت ..دیگر عشق را آموخته بودم اما به چه چیز عشق ورزیدن را نه . به دنیا به مال و منال دنیا  به مدرسه به دانشگاه عشق ورزیدم اما همه اینها بعد از مدت کمی جای خود را به عشق حقیقی و اصیل داد یعنی عشق به تو .فهمیدم که عشق به تو پایدار است و دیگر عشق ها دروغین است . فهمیدم که:

 ( لا ینفع مال و لا بنون ) (شعرا _88) فهمیدم که وقتی شرایط عوض شود 

 (( یوم یفر المرء من اخیه و امه و ابیه و صاحبه و بنیه و ...))(عبس/34_36)

پس به عشق تو دلبستم .بعد از چندی که با تو معاشقه کردم  یکباره به خود امدم و دیدم که من کوچکتر از آنم که عاشق تو شوم و تو بزرگتر از آنی که معشوق من قرار بگیری .فهمیدم که در این مدت که فکر میکردم عاشق تو هستم اشتباه میکرده ام . این تو بوده ای که عاشق من بوده ای و مرا میکشانده ای . اگر من عاشق تو بودم باید یکسره به دنبال تو می آمدم . ولیکن وقتی توجه میکنم میبینم که گاهی اوقات در دام شیطان افتاده ام ولیکن باز به راه مستقیم امده ام .حال میفهمم که این تو بوده ای که عاشق بنده ات بوده ای و هرگاه او صید شیطان شده تو دام او را پاره کرده ای و هر شب به انتظار او نشسته ای تا بلکه یک شب او را ببینی.. حالا میفهمم که تو عاشق صادق بنده ات هستی . بنده را چه که عاشق تو بشود . 



3,000 تومان