دانلود تحقیق درمورد سيستم‌هاي جابجايي هوا

دانلود تحقیق درمورد سيستم‌هاي جابجايي هوا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سيستم‌هاي جابجايي هوا

با دانلود تحقیق در مورد سيستم‌هاي جابجايي هوا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم‌هاي جابجايي هوا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم‌هاي جابجايي هوا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم‌هاي جابجايي هوا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 سيستم جابجايي هوا

تا نيمه دهه 1960 توجه كمي به نيازجابجايي هوا در سيستم‌هاي تهويه صنعتي شده بود. سيستم‌هاي خروجي با كيفيت بالا بوسيله‌ي سرويسهاي مهندسي‌اي طراحي شده بودند كه گهگاهي و يا به طور اتفاقي جابجايي هوا را از محيط كار طراحي مي‌كردند. اما به طور معمول يك پيمان‌كار معمولي يك سيستم خروجي را بدون درنظر گرفتن سيستم جابجايي هوا نصب مي‌كرد. بسياري از مشكلات به حساب نيامده در اجرا و انجام سيستم‌هاي خروجي تهويه در گذشته به فقدان جابجايي مناسب هوا نسبت داده شده است.

اين مشكلات كهنه و قديمي براي توليد افزايش سوددهي در دهه 1960 شروع شدند، زماني كه يك مقداري از مكانها و آژانسهاي محلي تقاضاي سيستم‌هاي جابجايي هوا را براي ارتباط با سيستم‌هاي جديد خروجي كردند. قابل فهم نبود كه حتي بدون يك سيستم جابجايي هوا، هوا مي‌تواند بوسيله‌ي نفوذ و گرما به درون ساختمان كشيده شود، قبل از اينكه خارج شود.

سيستم‌هاي جابجايي هوايي كه خوب طراحي شده بودند مقدار بيشتري هواي گرم را نسبت به طريقه معمول تهيه مي‌كردند. (شكل 1-12)

 

حتي طراحان وظيفه شناس ضرورت ايجاد جابجايي هوا و قابل دسترس ساختن يك تنوعي از واحدهاي پكيج شده برپايه ورودي هود، فيلتر، فن و مدلهاي گرمايي و سرمايي و شبكه‌هاي خروجي كه براي نصب اين سيستم‌ها به طور تكنيكي و اقتصادي قابل توجه ساخته شده بودند، پذيرفتند بعلاوه هزينه بالا از حالت خروج هوا در نيمكره شمالي تشويق كرده است معمول كردن طراحي براي اينكه گرما را از جريانهاي بزرگ خروجي بازيافت كند. 


4,000 تومان