دانلود تحقیق درمورد جوان و نیروهای کنترل کننده

دانلود تحقیق درمورد جوان و نیروهای کنترل کننده

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد جوان و نیروهای کنترل کننده

با دانلود تحقیق در مورد جوان و نیروهای کنترل کننده در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جوان و نیروهای کنترل کننده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جوان و نیروهای کنترل کننده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جوان و نیروهای کنترل کننده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

   بی تردید رشد و توسعه جوامع انسانی در ابعاد گوناگون فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، و رشد همیشگی و بالندگی پیاپی ارزش های بلند معنوی در همه حوزه ها زندگی ، در گرو در یافتن نسل جوان و اهتمام  به امور آنان است .

   هم از این رو است که جوانان ، همواره تاریخ کانون اصلی توجه مصلحان و نیز هدف اساسی تهاجم مفسدان بوده اند چرا که عالم جوانی چناکه افتد ودانی -  همانگونه  که می تواند منشا نیک ترین تحولات زندگی آدمی گردد به همان میزان در معرض فتنه انگیزترین آسیب های اخلاقی و فر هنگی و معنوی نیز ،هست .

 

فصل اول :

جوان و نیروهای کنترل کننده

 

دوران حساس جوانی :

   دوران جوانی ، دوران  بسیار حساسی است زیرا از یک طرف در این دوره تمام غرایز و تمایلات در جوان شعله ور است و زبانه می کشد و از طرف دیگر یک دنیا احساسات و عواطف در جوان بروز می کند و شکوفا می شود ( احساساتی که کاملا ً ضربه پذیر و حساس است .)

   جوانی که در این دوره حساس با آن خصوصیات ویژه به سر می برد . یعنی سرا پا احساسات است ، تمام تمایلات و غرایزش بالفعل شده است ، تخیل ها ، آمال وآرزو ها وسوسه ها و شبهه ها وجودش را فراگرفته ومهمتر اینکه غرور جوانی هم بر او حکمفرما گردیده ، نیازمند یک نیروی کنترل کننده قوی است تا او را از سقوط انحراف حتمی بازداشته به راه سعادت هدایت کند پس برای جلوگیری از خطر انحراف و سقوط جوانان عزیز چه دختر چه پسر باید یک نیروی کنترل کننده وجود داشته باشد .


4,000 تومان