دانلود تحقیق درمورد آشنایی با مهندسی پل

دانلود تحقیق درمورد آشنایی با مهندسی پل

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد آشنایی با مهندسی پل

با دانلود تحقیق در مورد آشنایی با مهندسی پل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنایی با مهندسی پل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنایی با مهندسی پل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنایی با مهندسی پل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

 بشر همواره دنبال راهی برای حمل و نقل کالا از محلی به محل دیگر بوده است . حمل و نقل از طریق رودخانه توسط قایق های اولیه اولین روشی بود که بشر بدان دست یافت .هر چند که امروزه نیز حمل و نقل رودخانه ای یا دریایی ارزانترین نوع حمل و مقل می باشد لیکن باید به این نکته توجه داشت که رودخانه یا دریا در امتداد و مسیر دلخواه وجود نداشته و بشر ناگریز به استفاده از راه های زمینی بوده است اولین راه های زمینی ساخته شده شاید راه های ارتباطی بین چند روستا باشد . گسترش شهر نشینی  و به وجود آمدن حکومت های مرکزی از نقطه نظر های اجتماعی ، سیاسی ، نظامی و اقتصادی بشر را ناگریز به ایجاد راههای مینی طولانی نموده است .

وجود دو راه ارتباطی شاهی از شهر سارد در کنار دریای اژه به شوشو پایتخت هخامنشی به طول تقریبی 2700 کیلومتر با کاربرد سیاسی نظامی و جاده ابریشم از مرز چین تا بندر انطاکیه در کنار دریای مدیترانه با کاربرد اقتصادی از مثال های بارز این ادعا       می باشند .


5,000 تومان