دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و آثار حقوقي آن

دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و آثار حقوقي آن

0 2k
دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و آثار حقوقي آن

با دانلود تحقیق در مورد شبيه سازي و آثار حقوقي آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبيه سازي و آثار حقوقي آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبيه سازي و آثار حقوقي آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبيه سازي و آثار حقوقي آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 شبيهسازي و آثار حقوقي آن


ميدان انديشه ، تخيل ، و تصور انسان ، دنياي بيمانند و وسيعي است كه با خلق آثاري بزرگ در زمينة علم ، هنر و صنعت جلوهاي ويژه به حيات پرآشوب انسان ميبخشد . داستانهاي علمي ـ تخيلي يكي از آن جولانگاههاي بزرگ انديشه آيندهنگر بشري است كه شايد با داستانهاي بيست هزار فرسنگ زير دريا ، سفر به ماه و مسافرت به اعماِ زمين ژول ورن نويسنده پرقريحة فرانسوي آغاز شده باشد . آنگاه با ورود به قرن بيستم ، و وضع تئوريهاي نسبيت انيشتين و كوانتوم ماكس پلانك ، داستانهاي علمي ـ تخيلي به اوج خود رسيد . يكي از آن داستانها ، شبيهسازي انسان به وسيلة يك تمدن فراصنعتي پيشرفته بوده است .
در
۱۹۸۶ ميلادي ، شخصي به نام رائيل كه قهرمان اتومبيلراني فرانسه بود ، جنبشي به راه انداخت و مدعي شد كه فوِزمينيان و موجودات فضايي او را انتخاب كرده ، با خود به سياره بسيار پيشرفتهشان بردهاند و در آن جا به او نشان دادند كه چگونه يك سلول از بدن انسان ميتوانندعين او را و همانند او را شبيهسازي و تكثير كنند . اين جنبش هماكنون در سرتاسر دنيا طرفداراني دارد .
پيرو داستانهاي علمي تخيلي و جنبش رائيل ، يك دامپزشك اسكاتلندي به نام « يان ويلمت » اعلام كرد كه قادر است حيوان يا انسان را بدون عمل جنسي به وجود آورد . در واقع ، بنا به ادعاي اين دامپزشك ، بودن اسپرم ، تكثير تقريباً كاملِ ژنتيك يك انسان ميتواند از سلول پوست يا دنده انجام پذيرد .
در
۱۹۹۶ ميلادي ، دانشمندان از سلول گوسفند ماده كه در رحم گوسفند ماده ديگري كاشته شده بود ، گوسفندي به نام « دالي » را به دنيا آوردند . اين آغاز انقلاب بزرگ


5,000 تومان