دانلود تحقیق درمورد شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين

دانلود تحقیق درمورد شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين

با دانلود تحقیق در مورد شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرايط و نحوه انجام آبياري قطره اي گياهان و بارور كردن زمين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 خلاصه مطالب:

آبياري قطره اي روش موثري براي حاصلخيز نمودن زمين است و جدا از ويژگيهاي خاص محيطي و ارگانيسم موجود در خاك، اين روش ميتواند به افزايش كيفيت محصول و خاك زمين كمك كند.

براي دستيابي به شرايط ايده آل در ميزان حاصلخيزي زمين نياز به دانش كافي و آشنايي با روشهاي مغذي نمودن و غني كردن خاك داريم، تأمين مواد مغذي خاك از طريق تكنولوژي تزريق مواد و يا برنامه هاي علمي آبياري و علاوه بر اينها تكنيكهاي جديد پرورش خاك و يا غلات ميتواند امكانپذير باشد.

استفاده از اين تكنيكها علاوه بر كمك به افزايش كيفيت محصول ميتواند در كاهش صدمات محيطي مؤثر بر كيفيت محصول و خاك نيز تأثير گذار باشد.

يك آبياري اصولي و علمي ميتواند به اندازه تأثير يك خاك مغذي و حاصلخيز بر كيفيت محصول اثرگذار باشد. استفاده از روشهاي آبياري اصولي و علمي با كاهش ميزان رطوبت غيرضروري زمين ميتواند در كاهش آلودگيها و بيماريهاي موجود در خاك مرطوب نيز مؤثر باشد.

در واقع استفاده از روش آبياري قطره اي كنترل امراض و آفات موجود در زمين را نيز آسانتر مي‌كند. براي دستيابي به روش ايده آل نياز به مديريت دانش و مهارت كافي است، در بحث فوق اطلاعات مهمي در خصوص اجزا و برنامه هاي اصلي كه در طرح ريزي و ارزيابي يك برنامه باروري موثرند ارائه شده است.


4,000 تومان